A BioWare lassan teljesen elveszti a régi csapattagjait, így nem lesz semmi sem az igazi tőlük.
Gary McKay, az új Dragon Age-felelős producer egy blogposztban írta, hogy a Dragon Age 4 gyártásának kellős közepén járnak. A tervekkel tavaly elkészültek, és most az elképzeléseik megvalósításán dolgoznak. Ez kiváló környezetet, mély karaktereket, erős játékmenetet, hatásos írást, illetve érzésekkel teli jeleneteket takar. A „tervrajzokat” jól megértik, és a csapat most erre koncentrál.
Erős csapat áll a játék mögött: Mac Walters (fejlesztési igazgató; ő nemrég a Mass Effect Legendary Edition fejlesztését vezette és 18 éve dolgozik a BioWare-nél), Corrine Busche (rendező, 15 éve dolgozik az Electronic Artsnál és szenvedélyes a franchise iránt), illetve Benoit Houle (több mint 16 éve dolgozik ott, és eddig az összes részen dolgozott). A játékról további részleteket a közösségi médiában és blogposztokon keresztül fognak elárulni. McKay gyakori kommunikációt ígér a játékosokkal, akik a BioWare közösségi tanácsába beülnek, ahogy haladnak a fejlesztéssel.
Tehát McKay vette át a felelős produceri posztot elődjétől, Christian Dailey-től, aki 2020 decemberében kapta a stafétát Mark Darrahtól. A posztban McKay azt írta, hogy sok sikert kíván a BioWare neki a jövőben. 2018-ban lépett munkába a stúdiónál és nagy hatással volt a játékokra és a vezetőségre. A játékipar folyton változik, és néha az emberek el akarnak menni mással próbálkozni. Ezt a stúdió megérti, de azért hiányolni fogja Dailey-t, aki korábban az Anthem élő szolgáltatásos modelljének fejlesztési igazgatója, majd a BioWare Austin stúdióigazgatója volt.
Távozását a Twitteren közölte. Szerinte a Dragon Age 4 jó kezekben van, és alig várja, hogy szurkoljon a csapatnak, majd rajongóként játszhasson. Poénosan kiemelte, hogy talán Mark Darrah példáját követve ő is esetleg streamelésbe kezdhet, de ez nagy eséllyel csak egy vicc volt. Távozásának indokát nem közölte, de úgy tűnik, hogy jó hangulatban váltak el a felek egymástól.
A baj csak az, hogy három hónappal ezelőtt Matt Goldman, a Dragon Age 4 senior kreatív rendezője is lelépett a BioWare-től, ami tehát továbbra is forgóajtóként funkcionál a fejlesztőknek: egyik oldalán ki, másik oldalán be…