További súlyos halasztás vár a Star Wars: Eclipse-re?

A Quantic Dream játékáról eddig is hallottuk, hogy évekre van a megjelenéstől. Nos… az évek száma mintha egyre inkább növekedne!

 

Decemberben, a The Game Awardson jelentettbe a Quantic Dream hivatalosan is (miután a játék kiszivárgott…), hogy a LucasFilm Games a franciáknak is lepasszolta a Star Wars-licencet, amiből a Fahrenheit, a Heavy Rain, a Beyond: Two Souls és a Detroit: Become Human fejlesztői a Star Wars: Eclipse-et fogják összehozni, de erre ne nagyon számítsunk rövid időn belül, és akkor még finoman fogalmaztunk!

Tom Henderson, aki mostanában az Xfire-n ír, most arról beszélt, hogy a Quantic Dream játékára még rengeteget kell várnunk! 2027-ig, vagy akár 2028-ig is várhatunk, mire David Cage-ék elhozzák a játékot, és még ez sem olyan biztos (ezzel az erővel akár törölhetnék is a projektet, az sem lenne olyan meglepetés). Mire fel ez a helyzet? Nos, ugye az utóbbi évek során figyelemmel követtük a stúdión belüli, nem éppen pozitív munkakörnyezetet (zaklatások, Photoshoppolás, pereskedés a média ellen…), így pedig nem nagyon találnak alkalmazottakat. Erről egyszer már írtunk, de úgy tűnik, hogy a helyzet eléggé súlyos.

Azért mutatták be ilyen korán a játékot, hogy ezzel a francia stúdió elterelje a figyelmet a körülményeiről, és hogy így kerítsen embereket a Star Wars: Eclipse fejlesztéséhez. Ez pedig úgy tűnik, hogy nem nagyon jött be: Henderson azt mondja, hogy a Quantic Dream eredetileg 2026-ra lőtte be a Csillagok háborúja IP-jében játszódó termékét, de most mér egy-két éves halasztással terveznek. 2022 van most, szóval ha ennyire nem találnak embereket, akkor a probléma biztosan nem a mi készülékünkben van, hanem egyszerűen ennyire nincs meg a bizalom a Quantic Dream iránt!

Mindez persze nem hivatalos, de ez eléggé súlyosan hangzik. Így a francia fejlesztők alig tudnak haladni, és az általában 3-4 éves fejlesztési ciklus (ezt a Quantic Dream is többnyire tartotta eddig!) tarthatatlan lesz. Pláne, ha valóban van más projektjük is…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu