A régebbi hardcore RPG-kből is merít a Starfield? [VIDEO]

A Bethesda Game Studios (BGS) új videót publikált a Microsoft őszi nagy dobásából. Ebben Todd Howard, a játék rendezője több újdonságot is elárult.

 

Szerintük ez a játék egy valódi RPG, ami jobban hasonlít a régebbi alkotásaikhoz (tehát kevésbé hajaz a Fallout 4-re és a Fallout 76-re), így magukhoz karolják a játékosok választási lehetőségeiből keletkező káoszt, mélyebb a karakterlétrehozás, és az interakciók is komolyabbak lettek. Howard szerint mindig lehetővé tették a játékosoknak, hogy valóban érdekes, egyedi karaktereket teremtsenek, és a Starfield ebben a tekintetben eléggé szintet lépett. A való világ beszkennelt modelljein alapul a technológia, hasonlóan a területekhez használt fotogrammetriához. Ezt a részletességet az emberekkel is bevetik, mert nem csak a kinézetre törekednek, hanem az NPC-kkel történő interakciókra is, hogy ezeknek mind nagy hatása legyen.

Will Shen, a vezető küldetéstervező szerint leültek, és nem azzal kezdték, hogy a The Elder Scrolls IV: Oblivion párbeszédrendszerét használják, de ott volt pár pont. El kell gondolkodni, hogy mi a kockáztatom itt? Nem egy olyan rendszert akartak, ahol ez volt a megfelelő mondanivaló. Howard hozzátette, hogy egy olyan párbeszédről van szó, ahol valahol igazán meg próbálunk győzni valamit, és a párbeszédes rendszer szerinte az egyik eddigi legsikeresebb lett a műhelyükben.

Kb. tíz másodpercnyi új játékmenet van csak a videóban, de Howard kimondta, hogy visszatértek a hátterekhez, a jellemző vonásokhoz, a karakterünk meghatározásához és a statisztikákhoz. Emiatt a Starfield sok hardcore RPG-re hasonlít, csak a régi játékaikhoz képest a BGS új módon teszi ezt. Shen szerint a játék egyik frakciója, a United Colonies (Egyesült Kolóniák) képviseli a jövőbeli, idealizált űrköztársaságot. A Freestar Collective (Szabadcsillag-kollektíva) a világűrbe tett nyugati fantasy, ahol a frontvonalban vannak az emberek, míg a Ryujin Industries a vállalati életet képviseli, és szerinte ennek van az egyik legjobb kezdése a játék elején.

Lehet csatlakozni egy frakcióhoz úgy is, hogy közben ellene tevékenykedünk. A Crimson Fleet, az űrkalóz banda esetében lehetünk jófiúk úgy, hogy nekik dolgozunk, de kb. űrrendőrként jelentünk róluk, így egyfajta kettős életet élünk. Persze Howard kérdése a végén jogos: mindez hova vezet, és mi lehet az emberiség jövője?

A Starfield november 11-én jön ki Xbox Seriesre és PC-re.

Forrás: WCCFTech, PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu