Deepwell: terápiás játékokra áll rá a Devolver Digital társalapítója! [VIDEO]

Az orvostudomány által megerősített játékok készülnek a Devolver Digital társalapítójának új cége.

 

Tehát az új cég olyan játékok készítésével foglalkozik majd, amelyek segítenek az orvosi állapotok kezelésében. A DeepWell Digital Therapeutics mögött két ember áll: Mike Wilson, a Devolver társalapítója, illetve Ryan Douglas, a Nextern nemzetközi orvosi eszközöket gyártó cég alapítója és korábbi vezérigazgatója. Már tavaly létrehozták amúgy a céget, de csendben, hónapokon át fejlesztettek, kutattak és toboroztak, mielőtt a hivatalos bejelentést megejtették volna. A páros nyilatkozata szerint a DeepWell „elkötelezett a kategóriájában legjobb játékok létrehozása iránt. Ezek egyszerre képesek szórakoztatni és egy sor globálisan elterjedt egészségügyi állapotot kezelni, javítani és felgyorsítani.”

Wilson a lenti videóban azt mondja, hogy a DeepWell egy olyan cég, ami sok embernek fog segíteni abban, hogy jobban érezze magát a testében, elméjében, és ezt videojátékokkal fogják elérni, és nem is fogják a páciensek tudni, hogy mire készüljenek fel, mert csak szórakozni fognak. Douglas szerint a játékok minősége lesz a legfontosabb, mert úgy látja, hogy lehetetlen lesz átadni az egészségügyi előnyöket, ha senki sem akar játszani velük.

„Annak érdekében, hogy kézzelfogható eredményeket hozó játékokat készítsünk, a DeepWell első számú alapelvévé tettük az elkötelező játékmenetet, hiszen elköteleződés nélkül semmilyen terápia esetében sincs kezelési potenciál. Világszínvonalú fejlesztőkből álló, élvonalbeli tudományos és orvosi szakemberek által támogatott csapatunkkal olyan játékokat építünk és alakítunk át, amelyek úgy néznek ki, úgy érződnek és úgy játszhatóak, mintha puszta szórakozásról van szó. De eközben olyan hatékony digitális terápiákkal vannak átitatva, amik igazodnak a mi keményen beidegzett, neurológiai jutalmazási mechanizmusainkhoz. Ez egy olyan úttörő pillanat, ahol a videojátékokat és az orvostudományt eddig nem látott módon hozza össze egymással, és a beteg bevonásának olyan szintjét helyezi előtérbe, ami a modern orvostudomány nagy részének figyelmén kívül maradt,” mondta Douglas. Nekik amúgy egy közel negyven fős, a játékipari és orvosi területeken dolgozó emberekből álló tanácsadó testületük. Ők időt és erőforrásokat áldoznak arra, hogy a játékok egyszerre legyenek hasznosak és szórakoztatóak.

„Közegünket gyakran keményen elítélik a videojátékok elmére és a testre gyakorolt vélt negatív hatásai miatt, de az ezeket tanulmányozó tudósok, valamint a legmagasabb szinten álló fejlesztők már tudják, hogy ennek az ellenkezője igaz. A DeepWell összehozza a szórakoztatást és az orvostudományt, hogy a bizonyított tényre építkezzen, miszerint a videojátékok jót tehetnek, és a globális digitális terjesztésnek köszönhetően fontos eszközt jelentenek a kezelés megfizethetővé és elérhetővé tételében. A törvényesen szórakoztató játékokkal a betegek és a játékosok újra és újra keresni fogják a pozitív előnyöket. Hamarosan a világ legjobb videojátékainak némelyikét annak fogják elismerni, ami – erőteljes gyógyászatként -, és a játéktervezők egy új tudományágat fognak kialakítani, amely a bolygó legnagyobb közönségét képes elérni,” tette hozzá Wilson.

Sok sikert nekik, ez eléggé ügyes kezdeményezés! Az első bejelentések tavasz végére várhatóak.

Forrás: VGC

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu