Itt az Age of Empires IV első masszív, 2022-es frissítése, új szezonnal!

A Relic útiterve már előrevetítette az Age of Empires IV méretes javítását, de a 2. szezonban is követni fogják ezt a példát.

 

 

Az RTS-rajongó közösség ünnepelte az Age of Empires IV érkezését, hiszen már most úgy tartják, hogy a visszatérés beváltja a hozzá fűzött reményeket. A Relic által fejlesztett cím már az első napokban dicsőségbe borult, miután a franchise többi címét is túlszárnyalta az egyidejű játékosok igen magas számával. A készítők azonban még nem végeztek, és a végsőkig fenn kívánják tartani a felhasználók figyelmét, amit máris egy 2022-re szóló, új funkciókkal teli útitervvel mozdítottak elő.

A kvalifikációs időszak április 13-án kezdődik

Mindezen információk előrevetítése után kijelenthetjük, hogy az Age of Empires IV megkapta az idei év első hatalmas frissítését. Egy javítás, amely – ahogy azt a Relic korábban megosztotta – elindítja az első szezont, rangsorolt játékokkal, béta szerkesztővel, kihívásokkal a merészebb felhasználóknak és egy csomó tapasztalati egyensúly javítással.

 

 

 

 

A Relic saját modokat debütál a különböző játéklehetőségek felfedezéséhez

 

A patch notes-ban részletesebben is kitértek arra, hogy a Relic mit tudott meg a tesztelés során. Hiszen ezek elengedhetetlenek voltak az április 13-án kezdődő selejtezőszezon előkészítéséhez, valamint minden olyan elemhez, amely a győzelmek alapján rangsorolja a felhasználókat. Mindezek mellett megjelent a közösség sokat emlegetett kérése: egy globális build queue, amely lehetővé teszi, hogy bármikor nyomon követhessük az összes fejlesztés és a készülő egységek állapotát.

Ebben az Age of Empires IV-frissítésben a fent említettek szerint a tartalomszerkesztő béta verziója is megjelenik. Ez nem csak azt a lehetőséget vezeti be, hogy a játékosok megoszthassák eredeti ötleteiket, hanem a Relic által készített modokat is hozzáadja, hogy új lehetőségeket fedezzenek fel a játékokban. Így számos „házon belüli” modot jelentettek be, köztük új pályákat és játékmódokat, amelyeket a franchise más részei ihlettek.

A frissítés egy új Art of War kihívást is tartalmaz az Advanced Combat játékkal.

A játékosok meghallgatása után a Relic a billentyűzet és az egér átkonfigurálási lehetőségét is kibővíti, hogy maximalizálja az egyes játékstílusokhoz való testreszabhatóságot. Ezzel kapcsolatban a fejlesztő figyelmeztet, hogy még sok munka vár rájuk, de már most lehetővé teszik az egér 3, 4 és 5 billentyűinek konfigurálását, valamint más parancsok hozzárendelését a gombokhoz, mint például az Alt és a Shift.

 

 

 

 

De ha igazi Age of Empires IV-szakértő vagy, akkor valószínűleg más lehetőségek is érdekelnek majd, mint például az új Art of War kihívás az Advanced Combattal. A Relic arra invitál minket, hogy csiszoljuk stratégiáinkat, miközben aranyat keresünk, így a felhasználók végtelen órák elé néznek, hogy a cím legimpozánsabb stratégájává váljanak.

Másrészt, és ahogy az várható volt, a hatalmas frissítés számos ponton korrekciókat is tartalmaz, például apró változtatásokat a pályáin és civilizációin, vagy a hat kampányküldetés nehézségének módosítását. Ez utóbbinál maradva a Relic csökkentette az egységek számát, és úgy igazította ki az élményt, hogy mindegyik játék valamivel könnyebb és egyes esetekben rövidebb legyen.

Illetve, íme a hab a tortán: ez még csak az első nagyobb frissítés, amit a fejlesztők terveznek, így az Age of Empires IV második szezonjában még több minden vár ránk! Amit nem tudni, legalábbis egyelőre, hogy a Relicnek szándékában áll-e ezt a negyedik játékot Xboxra is megjelentetni, bár azt mondták, hogy megfontolnák egy ilyen lehetőségét.

Forrás: Ageofempires.com

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu