A Freelancer játékmódot az IO Interactive szeretné a stúdió számára megfelelő módon kiadni.
A dán stúdió szeret gyakran tartalmi menetrendet közölni, így láthatjuk, hogy mit fejlesztenek és mikor számíthatunk a megjelenésükre. A Freelancer játékmód (ez lenne a roguelike elemekkel megtűzött bővítés) viszont el lett halasztva: az IO Interactive szerint valamikor az év második felében fog megjelenni, így július és december között bármikor ráeshet a 47-es ügynök fejére a pakk.
Az IO Interactive egy blogposztban azzal magyarázta a halasztást, hogy kiterjedt játékmódról van szó. Olyan játékosoknak építik a Freelancert, akik mélyebben is el akarnak merülni abban, ami egy Hitman játék lehet, és ezért döntöttek amellett, hogy több időt adnak a kivitelezésre. Ezt a csapat egy luxus döntésnek tekinti, ugyanis a Hitman III kereskedelmileg sikeres, így időt tudnak adni a fejlesztőknek, hogy a játékmód az ő ambícióikhoz közel juthasson, így pedig kényelmesebben „húzhatják meg a csavarokat”.
A Freelancer már olyan állapotban van, ahol a játszható buildeket bizonyos közösségi tagok kipróbálhatták, és a dánok szerint jó állapotban van, de a halasztással több elemet is javíthatnak, ami a játékmenettel kapcsolatos élményre is jelentősen pozitív hatással lehet. A következő nagy tartalmi frissítés amúgy május 24-én jön több Featured Contracttal mint amit a stúdió általában egy hónap során szokott kiadni, de már most vannak izgalmas ötleteik arra, hogy a lehető legjobbat hozzák ki belőlük.
A Rocky pálya, amit januárban lepleztek le, korábban fog megjelenni. A tervek szerint a Hitman III előzményeként szolgáló pálya júliusban érkezik, és a Bérgyilkosság világa (World of Assassination) történetszálban több elvarratlan szál esetében biztosít információkat. Már neve is van: Ambrose Island. Úgyhogy nem kell félni, nem az a helyzet, hogy a dánok ülnek a pénzükön, és Dagobert bácsi módjára úszkálnak benne…
A Hitman III tehát nagy siker a stúdiónak, ami saját maga adta ki a játékot, így nem kellett egy nagyobb kiadóra támaszkodni (az első résznél ez a Square Enix, a másodiknál pedig a Warner volt).
Forrás: PCGamer