Dead Space Remake: már tudjuk, mikor érkezik, és félelmetesebb lesz, mint valaha! [VIDEO]

Miután bemutatta a Dead Space Remake összes fejlesztését, az EA Motive arra invitál minket, hogy jegyezzünk fel egy dátumot a naptárunkba…

 

 

A Dead Space Remake minden játékos álma, aki szereti a realisztikus horrort, így természetes, hogy a közösség az EA Motive élő közvetítéseiben folyamatosan figyeli az újdonságokat. Néhány órával ezelőtt a fejlesztők elmagyarázták az élmény legfontosabb részleteit a díszlet, a világítás és általában a művészet tekintetében, de egy végleges megjelenési dátummal is meg akart lepni minket.

A Dead Space Remake január 27-én jelenik meg PC-re, PS5-re és Xbox Seriesre.

Bár eddig is tudtuk, hogy a játék valamikor 2023-ban érkezik, a fejlesztők nem akarják próbára tenni a türelmünket. Ezért arra invitálnak minket, hogy jelöljük be a naptárunkban január 27-ét, és készüljünk fel egy olyan ajánlatra, ami minden játékosnak megfagyasztja a vérét. A fejlesztők így elkezdik csiszolni Isaac Clark teljes kalandját, hogy egy olyan játékot adjonak nekünk, amely felejthetetlen kíván lenni, mind a videójáték-iparban betöltött jelentősége, mind a félelmetes pillanatai miatt.

 

 

 

 

Az EA Motive azonban arra használta fel élő show-ját, hogy további hírekkel szolgáljon a várva várt remake-ről. Mint az adás végén bejelentették, októberben a Dead Space Remake mellett egy alapos gameplay-t is láthatunk majd, így várjuk, hogy a fejlesztő egy konkrét dátumot is kitűzzön, hogy stílusosan bemutathassa az élményt.

Az EA Motive tisztában van azzal, hogy nagy várakozás övezi a Dead Space Remake-et, ezért kisebb előzeteseket adnak ki, amelyekben bemutatják, hogy milyen fejlesztéseket eszközöltek a címükben az eredeti játékhoz képest. Így a fejlesztők különböző témákról beszéltek, amelyek a végletekig fokozzák a rettegést, mint például a hangok, amelyek elkerülhetetlenül végigkísérnek minket az utazás során, vagy a fegyverek, amelyeket a részletben használunk.

 

Slashers: valóságosabbak, mint valaha

 

Az élőszereplős munkálatok egy része a karakterek körüli finomhangolásokra koncentrált, beleértve Isaac Clarke-ot és a klasszikus „slashereket” is. Ami a főhőst illeti, az EA Motive rámutatott néhány finomításra, amelyek a bonyolult űrruhájával kapcsolatosak, amely ebben a remake-ben még csiszoltabb részletekkel rendelkezik majd, és az űrben való túléléshez nélkülözhetetlen ruhadarabként való rendeltetésére összpontosítanak.

A slasherek teste a lövéseink irányának megfelelően szakad majd szét.

 

 

 

 

Habár Isaac a játék főszereplője, a közösség gyorsan kifejezte szeretetét a slasherek iránt. Ezeket a lényeket továbbfejlesztették, hogy még félelmetesebb érzést nyújtsanak, véresebb testet és pontosabb sebesüléseket hagyva nekünk a jellegzetes testükön. De a lények grafikájának javításán túl az EA Motive arra is törekedett, hogy a harc a lehető legrealisztikusabb legyen.

Itt most nem a még magával ragadóbb harcról vagy más mechanikáról beszélünk, hiszen a fejlesztők a lövésekre jobban reagáló test révén akarják a slasherekkel való találkozást (vagy inkább túlélést) még élethűbbé tenni. Így a lövedékek irányához jobban igazodó feldarabolódás-animációra számíthatunk, ami miatt a lény darabjai valósághűbben repülnek majd szerteszét.

Forrás: YouTube

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu