A Hitman 3 már támogatja a ray tracinget, ami az egész játéknak vizuális és teljesítménybeli lökést ad, bár az utóbbi esetében lehet, hogy marad némi hiányérzetünk…
Az IO Interactive-fejlesztette Hitman 3 az egyik legújabb játék, amely utólag kapta meg a ray tracing (RT) „kezelést”. Azonban nem biztos, hogy ez a funkció olyan lenyűgözően muzsikál, mint azt sokan remélték.
A DSO Gaming által nemrégiben végzett benchmark-tesztben a Hitman 3-at próbára tették, hogy pontosan lássák, mennyire működik jól az AI-frissítés a 2021-es lopakodós címben. Egy Nvidia RTX 3080-as grafikus kártyát és egy Intel i9 990K processzort használva, mindezt 16 GB DDR 4 memóriával, úgy tűnik, hogy a játék nem teljesít olyan zökkenőmentesen, mint ahogyan azt tervezték.
A képkockák gyakran 50 fps alá esnek, még bekapcsolt DLSS Performance Mode mellett is.
Habár a jelentés elismeri, hogy a játék bizonyos területein, például Dubaiban, valóban sok a renderelendő tömeg, úgy érzik, hogy a megfelelő optimalizálásnak gondoskodnia kellett volna a teljesítménycsökkenésről.
A Hitman 3 ray tracing funkciója már egy ideje tervben van. Bár az RT nélkül is lenyűgözően néz ki a játék, a vizuális és teljesítménynövelés megvalósításának népszerű és fontos módja, és ez az, amit sok AAA cím elkerülhetetlenül megkap. Az a tény, hogy úgy tűnik, hogy alatta marad az elvárhatónak, kétségtelenül szomorú hír lesz sokak számára, akik már nagyon várták a játék frissítését. Lehet, hogy egyszerűen csak egy optimalizálási probléma, így talán egy jövőbeli javítás segít majd kivasalni a hibákat. A jelentésben az is szerepel, hogy a benchmark-tesztről készült további képernyőfotókat egy későbbi időpontban kapunk majd.
Forrás: DSO Gaming