PlayStation Plus: a Sony a pénzvisszatérítés mértékét is benézte!?
Hadd tegyük már fel ezt a kérdést: mekkora a fejetlenség a Sony-n belül, hogy ennyire gyakran bakiznak az új PlayStation Plus körül?
Már több mint két hete, hogy Ázsiában elindult az új, három szinttel rendelkező PlayStation Plus (és már Japánban is több mint egy hete ez a verzió fut; nekünk még két hetet várnunk kell, és előttünk az amerikai kontinensen is megtörténik a váltás), és a játékosok rögvest észrevették, hogy a PlayStation Plus Essential szintről a PlayStation Plus Extrára és/vagy PlayStation Plus Premiumra való váltás esetében hallatlan összegeket kért el a Sony, ami aztán az egészet egy technikai hibára fogta. (Persze, persze…)
A Sony elkezdte kárpótolni az érintett játékosokat, de a tervezett összeg 1%-át tudták csak kifizetni nekik, így tíz dollár helyett mindössze tíz cent érkezett meg a PlayStation Store-os virtuális egyenlegükre. A Redditen lehet olvasni, hogy a túlfizetés után a Sony 80 hong kongi dollárt, azaz kb. 3800 forintot tervezett visszatéríteni az előfizetőknek, és eközben bocsánatért esedezett a cég. Ha valóban ennyi bukkant volna fel az illető egyenlegén, nem lenne ez az iromány olvasandó: a GamingSym ugyanis arról számolt be, hogy a 80 hong kongi dollár helyett mindössze 80 cent érkezett a Sony-tól, ami kb. 38 forinttal egyenértékű!
A Sony még nem reagált erre a problémára, de szinte fogadni lehetne arra, hogy a cég megint egy technikai malőrre fogja az egészet, de mivel a „kékek” továbbra sem reagáltak arra, hogy Japánban már bekövetkezett a PlayStation Plus Extra vagy PlayStation Plus Essential szintre fellépés több évre szóló előfizetési költségeinek korlátozása (erről az árplafonról régebben már beszámoltunk), az sem kizárt, hogy a Sony itt is csak lapítani fog.
Ezek után komolyan félünk, hogy mi vár ránk, európaiakra: megint egy halom PAL régiójú PS1/PS2 játék, ami bár több nyelvet tartalmaz, 60 helyett maximum 50 FPS frame rate-et ad? Elbaltázott árazások? Még több baki?
Forrás: PSL