DICE: esély sincs a Mirror’s Edge-hez hasonló projektekre!

A DICE egyetlen franchise-zal fog foglalkozni a jövőben is, ami talán felvetheti a kérdést, hogy nem fognak-e ebbe a fejlesztők beleunni (vagy nem égnek-e a ki tőle).

 

A DICE egy új igazgatót kapott Rebecka Coutaz személyében (miután novemberben csatlakozott a céghez). Az első interjúján is átesett már a Gamesindustry-val, és itt kimondta, hogy a stúdiónak nincs ideje, hogy a Battlefielden kívül más projektekkel is foglalkozzanak, ugyanis a céljuk az, hogy a belső nézetű lövöldözős játékok piacán vezető fejlesztőkké válhassanak. Coutaz elismerte, hogy kizárólag a Battleifeld 2042-re koncentrálnak, és ezt akarják folytatni. Három éven belül vezető szerepet szeretnének az FPS-fejlesztők között, mert úgy látja, hogy a DICE ezt érdemli. Ezt a célt tűzték ki maguknak.

A Battlefield 2042 csalódást keltő rajtja után Coutaz azt mondta, hogy az utóbbi fél évben annak javítására és fejlesztésére törekedett a DICE, ami annyira bízik a termékében, hogy szerintük jó idő volt június elején elindítani az élő szolgáltatású (live service) modellt alkalmazó játék első szezonját elindítani. Erre már most „jó visszajelzéseket kaptak.” A játékosok szerinte élvezik a pályát és a tartalmakat, ezért pedig győzelemként könyvelik ezt el, mert jobban érzik magukat. A csapat a Battlefield iránt szenvedélyes, és sok veteránjuk dolgozik ott, ezért fontos nekik, hogy javítsák a játékot és annak élményét, mert a közösségnek ezzel tartoznak.

Az Electronic Arts vezérigazgatója, Andrew Wilson még májusban azt mondta, hogy a Battlefield 2042 mellett hosszútávú elkötelezettségük van, mert ez az ipar egyik nagy franchise-a az egyik nagy stúdiótól, és az elvárás az, hogy a játék növekedni fog, és nagyon fontos szerepet fog betölteni a kiadó portfóliójában a következő évek során. A Battlefield 2042 négy szezonnyi live service tartalmat fog kaponi egy év alatt, de hallottuk június során, hogy a DLC-ken egy kicsi csapat dolgozik, mert a hangsúlyt a stúdión belül már a következő játék kapta. Ezt a kiadó megcáfolta, és Coutaz is kiemelte, hogy a Battlefield 2042 csúfos rajtján való túllendülés most a DICE feladata. Szeretné, hogy a stúdió büszke legyen a játékra. Ez iránt ott van a szenvedélyük, szívüket-lelküket beleteszik, és azt szeretné, ha a DICE Európa első számú FPS-fejlesztője legyen Európában. Szóval agyondicsérte a csapatot.

Decemberben pedig azt mondta az EA, hogy egy egymáshoz kapcsolódó Battlefield-univerzum kialakítása a cél. Oscar Gabrielson, a DICE korábbi vezetője lelépett a kiadótól, míg Vince Zampella, a Respawn alapítója vette át a Battlefield vezetői székét. Marcus Lehto, a Halo tervezője is a kiadónál van: Seattle-ben egy kisebb csapatot vezérelve az a feladata, hogy a sorozat értelmes narratívával bővülhessen.

Forrás: VGC

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu