Az eredeti Assassin’s Creed-játékok egyik fejlesztője szerint a lovak emberi csontvázak voltak, amelyeket a csapat ló alakúra torzított…
Az eredeti Assassin’s Creed, amely még 2007-ben jelent meg, egy nyílt világú akció-kalandjáték volt, és megalapozta a széria későbbi hírnevét. A sok szempontból úttörő program készítő gyakran ütköztek nem várt akadályokba, illetve szembesültek komoly kihívásokkal a játék megalkotása során. Egy fejlesztő, aki az eredeti játék csapatának tagja volt, azt mondja, az egyik ilyen a játék lovainak megalkotása volt, amelyek a fejlesztő szerint úgy jöttek létre, hogy a játék emberi csontvázainak renderelését ló formájúra torzították.
A játék fejlesztésével kapcsolatban Charles Randall, a Ubisoft korábbi fejlesztője beszélt néhány kihívásról, amelyekkel a Ubisoft Montreal csapatának szembe kellett néznie, miközben az akkor még új címen dolgozott.
Az egyik ilyen kihívás a játék lovai voltak, amivel Randall szerint a játék eszköztára nem tudott megbirkózni abban a 3D-s környezetben, amit a csapat létrehozott. Ehelyett a játék „elképesztő animátorainak és riggereinek” feladata volt, hogy egy emberi csontvázat olyan lóvá alakítsanak, amelyet a motoron belül renderelni lehetett.
Randall további fejlesztési kihívások között említette Altair társának, az Assassinnak és riválisból lett barátjának, Maliknak a megalkotását, akinek a csapat szintén nehezen tudott csontvázat renderelni a pénzhiány miatt. Elmondta, hogy Malik esetében a csapat úgy alkotta meg a a karakter hiányzó karját, hogy a bal karját kifordították, amit Randall szerint a játékosok észrevehetnek, ha a kamerát a karra tudják fókuszálni.
Bármennyire is rémisztő Malik hiányzó karjának megalkotása, játékosok még inkább rémálomszerűnek találhatják az Assassin’s Creed lovainak megalkotási folyamatában.
Ez is tükrözi az alkalmazkodási és improvizációs képesség szükségességét, amelyre a játékfejlesztés minden szintjén szükség van, legyen szó akár egy olyan volumenű projektről, mint az Assassin’s Creed, akár kisebb címekről, amelyek viszonylag kis költségvetéssel vagy kisebb csapattal készülnek.
Forrás: GameSpot
Also the horse in AC1 was just a twisted fucked up human skeleton, because our tool chain only worked with biped in 3ds max.
Cheers to the amazing animators and riggers that managed to make that guy look like a horse!
— Charles Randall (@charlesrandall) June 23, 2022