Egy közelgő Battlefield-játék álláshirdetése a pozíció egyik feladataként említi az egyjátékos kampány elkészítését, amely, úgy tűnik, nagyobb figyelmet kap, mint az utóbbi néhány címben.
A Battlefield franchise hosszú múltra tekint vissza az erős egyjátékos kínálatban. A Bad Company spin-off sorozatot különösen az egyjátékos történetei miatt szerettük, de olyan címekre, mint a BF 3 és a BF One is szívesen emlékszünk vissza ebből a szempontból. Napjainkban azonban az egyjátékos kampányok készítésének költségei és a magas színvonalú és elérhető többjátékos játékok iránti igény miatt a széria ezt az örökséget maga mögött hagyta. Ez azonban a viszonylag közeli jövőben megváltozhat.
Egy álláshirdetés, amely az Electronic Arts új Battlefield Seattle stúdiójában betöltendő pozícióra vonatkozik, amelyről úgy gondolják, hogy a franchise egyjátékos kampányainak elkészítésére összpontosít, segített tisztább képet festeni. Az állás egy Design Director pozíciót takar, és az első feladatuk a felsorolás szerint a „kategóriájában legjobb egyjátékos kampányélmény megteremtéséhez szükséges tervezési erőfeszítések meghatározása és vezetése”.
Más szóval, ez a szerepkör kifejezetten a Battlefield egyjátékos kampányain fog dolgozni a jövőben.
A további pontosítás érdekében a Design Director szerepkör áttekintésének egy része még jobban leírja azt a törekvést, amelyen a BF Seattle Studio dolgozik. Eszerint a szerepkör feladata, hogy „magáévá tegye a franchise alapelveit”, és biztosítsa, hogy azok „átszövik a mesterien megtervezett egyjátékos kampány minden rétegét”. Mint ilyen, a Design Director egy „lenyűgöző kampány” fejlesztését fogja irányítani a koncepciótól a befejezésig.
Az, hogy az új Battlefield Seattle-i stúdió egy egyjátékos kampányon dolgozik, nem teljesen meglepő, viszont szokatlan, hogy ekkora hangsúlyt fektetnek rá. Lianne Cruz áprilisi Twitter-bejegyzése megerősítette, hogy felvették a stúdióhoz animációs igazgatónak. Cruz azonban a csapatot Battlefield Campaign Seattle Studio néven említette, a „kampány” szóval kiegészítve, mintha így jellemezték volna a csapatot számára.
Ezt még a Battlefield játék-igazgatója, Marcus Lehto is megerősítette, aki válaszolt és üdvözölte őt a csapatban.
Bár az egyjátékos kampányok csak a Battlefield 2042-ből hiányoztak, sok rajongó örülni fog annak, hogy a franchise jövőbeli játékai ismét nagyobb hangsúlyt helyeznek rájuk. Ha valami, akkor az, hogy egy teljes kampányt tartalmaz egy teljes árú játék, azt az érzést kelti a vásárlókban, hogy megéri a pénzüket.
Forrás: Twitter
ICYMI: According to a job listing by EA, Marcus Lehto's Seattle studio is looking for a Design Director to manage the design team & design vision of a "new #Battlefield single player campaign experience" while embracing "the core tenets" of the franchise https://t.co/iqKW84dpKQ. pic.twitter.com/UEZdHVVvaW
— Battlefield Bulletin (@BFBulletin) June 27, 2022