Hivatalosan is a PlayStation Studioshoz tartozik a Bungie

A január 31-én bejelentett felvásárlás folyamata lezárult, így a PlayStation Studios kötelékébe lépett a Halo első részei után a Destiny-t fejlesztő Bungie.

 

A Sony a Twitteren jelentette be, hogy a felvásárlás végeztével a Bungie egy multiplatform stúdió és kiadó független marad (papíron, gyakorlatilag meg nem), és a jelenlegi vezetőségben sem következik be változás. A Bungie erre annyit írt, hogy büszkén csatlakoznak hivatalosan is a PlayStation hihetetlen csapatához, mert izgatottak a cég jövője iránt, és inspiráltak, hogy világszerte össze tudják hozni a játékosokat, hogy sokáig tartó barátságok és emlékek keletkezhessenek.

Hermen Hulst, a PlayStation Studios vezetője hozzátette, hogy mindig is kedvelte a Bungie nagyratörő, földrengető játékait, mert a kreativitásukra, tudásukra és a közösségükre koncentráltak. Alig várja, hogy Pete Parsonsszal (a Bungie vezérigazgatójával), Jason Jonesszal és a csapattal több időt tölthessen el, ugyanis a Sony Interactive Entertainment, a PlayStation Studios és a Bungie együtt merész útra fog kelni. Parsons pedig annyit írt, hogy nagy, merész előrelépés lesz ez az együttműködés a PlayStationnel, és alig várja a stúdió kalandjának következő fázisát. Az elképzelésük az, hogy a szórakoztatóipar legjobb munkahelyévé változtassák a Bungie-t, hogy az a kreatív és technikai tudás központja legyen a csapatnak, a játékosoknak és a közösségüknek egyaránt.

A PlayStation környékén maradva a Sucker Punch Productions pedig bejelentette, hogy július 3-ával bezárólag 9,73 millió példány kelt el a Ghost of Tsushimából. Legutóbb fél éve, január 4-én hallottuk, hogy elérték a nyolc milliót, így fél év alatt 1,73 milliót hoztak össze a PlayStation 4-re 2020 július 17-én (két éve megjelent!), PlayStation 5-re pedig (a PS4-es bővített kiadással együtt) tavaly augusztusban megjelent játéknak.

Néhány statisztika: 78 millió fotó készült, 75,18 millió rókát simogattunk meg, 91,4 millió küldetést játszottunk a Legends módban, 998,5 millió standoff (magyarul kb. konfliktus), 540,78 millió párbaj történt, 94,76 millió onsent látogattunk meg, és lóháton 6437,4 évet töltöttünk el. A franchise-ból jelenleg egy film is készül (plusz a be nem jelentett, de kb. nyílt ipari titokként kezelhető folytatás is).

Forrás: Gematsu, Gematsu

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu