Menu

Bayonetta 3: most akkor kinek az ötlete is volt, hogy cenzúrázzák a játékot?!

A Bayonetta 3 opcionális cenzúrázási módjának bejelentése kapcsán a sorozat alkotója megerősítette, hogy a Nintendo soha nem kérte a játékok cenzúrázását.

 

 

A Bayonetta 3 egyik újdonsága, amelyet nemrég jelentettek be, a játék Naive Angel Mode-ja volt. Ez egy opcionális mód, aminek bekapcsolásakor elfedi a karakter, hmm… bizonyos látványosabb elemeit. A módot a PlatinumGames egy videóban mutatta be, amely kiemeli a különbségeket. A Bayonetta-sorozat készítője, Hideki Kamiya nemrég megszólalt ezzel kapcsolatban, és megerősítette, hogy ez a döntés kizárólag a PlatinumGamesé volt, és a Nintendo soha nem kérte a céget, hogy cenzúrázza bármelyik játékát.

A Nintendo Everything által lefordított friss tweet-szálban Kamiya megjegyzi, hogy látta, hogy a Nintendo felhozta, hogy ez az opcionális mód miért került bele a Bayonetta 3-ba.

Megismétli, hogy az egyetlen alkalom, amikor a Nintendo változtatást kért a sorozat fejlesztése során a Nintendo konzoljain, az Bayonetta Link jelmezével kapcsolatban volt. Még akkor is azt kérték, hogy a jelmez legyen még “leleplezőbb”, mivel az eredeti dizájnban szerepelt egy alsónemű, és a Nintendo úgy érezte, hogy nem illik a karakteréhez, ha a lány ilyet visel.

A bejegyzés-sor további részében Kamiya megjegyzi, hogy a Nintendo részéről semmilyen elfogultság nem befolyásolta a Bayonetta 3 Naive Angel módjának hozzáadásáról szóló döntést. Megerősíti, hogy a játékosok anélkül élvezhetik a játékot, hogy aggódnának amiatt, hogy a Nintendo arra kérte a tervezőket, hogy cenzúrázzák a játék bármely részét. A témát egy régi, Iwacchival (a néhai Satoru Iwata beceneve) készült interjúval zárja, amelyben kijelenti, hogy a Nintendo nem egy olyan cég, ahol “minden sarkon bürokrácia van”. Emellett kijelentette, hogy a cég nyitott a játékfejlesztéssel és -értékesítéssel kapcsolatos vitákra.

Kamiya szókimondó tagja a játékiparnak, ahol arról ismert, hogy hihetetlenül kritikus az angol nyelvű rajongókkal kapcsolatban, akikkel a Twitteren kommunikál.

A Bayonetta 3 fejlesztésével kapcsolatban pozitívan nyilatkozott, és kijelentette, hogy hasonlóan ahhoz, ahogy a második rész sem jöhetett volna létre a Nintendo nélkül, ez a harmadik is csak a Nintendo támogatásával valósulhatott meg.

Forrás: Nintendo Everything

Spread the love

https://smallseotools.com/

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu