Nem lesz narratívaközpontú a Skull & Bones!

A Ubisoft évek óta bejelentett (és ideiglenesen fejlesztési poklon is átesett) játéka tehát nem nagyon fog a történetre hangsúlyt fektetni…

 

Ryan Barnard, a Skull & Bones rendezője szerint a játékban nem lesz olyan erősen kidolgozott történet. Tény, hogy a francia kiadó élő szolgáltatásos, live service játékként pozicionálta a szexuális zaklatások miatt is a hírekbe jutó Ubisoft Singapore projektjét, de biztosan volt, aki elvárta a játéktól, hogy azért rendelkezzen egy kidolgozott egyjátékos kampánnyal, így a narratívavezérelt tartalmak is figyelmet kaphattak volna. De erről le kell mondanunk.

A hangsúlyt azt kapta, hogy a játékosok a saját történetüket hozzák létre. Barnard a TrueAchievementsnek nyíltan kimondta: a Skull & Bones nem narratívakozpontú játék. Igen, a játéknak megvannak a sztorival kapcsolatos elemei, ugyanis a kalózkodás során összefutunk a Kingpinekkel, amik fontos NPC-k lesznek saját történetekkel, és ezeket úgy ismerjük meg, ahogy alakul velük a kapcsolatunk, miután az általuk felkínált szerződéseket teljesítjük. Van egy történet a játékban, de erre építik a világ hátterét, és nem lesz központi szerepben sem.

Barnard szerint azt akarják a fejlesztők, hogy a játékosok az önmaguk történetét teremtsék meg, és kiválaszthatják, hogy milyen kalózok lesznek. Hozzáférést nyerünk a tervrajzokhoz, amikkel eltérő hajókat, fegyvereket és páncélzatot szerezhetünk, és emiatt megyünk át a hírhedtségnek (Infamy) nevezhető fejlődési rendszeren, mert később a komolyabb felszerelésre szükségünk lesz, ahogy felfedezzük a világot és az új ellenfelek is a látóterünkben lesznek.

Amikor a Ubisoft bejelentette a Skull & Bonest, valóban másnak tűnt az egész projekt: a GaaS (Games-as-a-Service, játék mint szolgáltatás) modellt erőlteti most a francia kiadó, holott inkább úgy hatott anno az egész, mintha az Assassin’s Creed IV: Black Flag hajós csatás rendszereit bővítheti ki a játékban, esetleg Sid Meier Pirates-ének szellemi folytatása is lehetett volna.

A Skull & Bones november 8-án fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Seriesre és PC-re. A PlayStation 4-es, Xbox One-os verziót törölték.

Forrás: PSL

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu