Milyen hosszú lesz a Scorn? A fejlesztő válaszol!

A szerb Ebb Software szerint ne AAA, hanem AA játékként kezeljük a szürreális horrorjátékot (ilyen volt korábban a Ninja Theory-tól a Hellblade: Senua’s Sacrifice is).

 

2016 júliusában bukkant fel a ma már nem létező Steam Greenlighton a Scorn, de az Ebb Software kicsivel több mint egy évvel később egy Kickstarter-kampányt indítottak a játéknak, ami közel 200 ezer eurónyi támogatást kapott. Ekkor a stúdió elvonult, de 2020-ban egy Inside Xbox közvetítés során új trailert kapott a játék, plusz meg lett erősítve, hogy konzolon exkluzív megállapodás született a Microsofttal.

Ljubomir Peklar, az Ebb Software vezérigazgatója és kreatív rendezője a Steamen beszélt arról, hogy a Scorn milyen állapotban van. Jelenleg a fejlesztők az utolsó fázisnál tartanak, így a platformpartnereiknek (Microsoft, Valve) is beküldik a Scorn-t, hogy biztosan minden gördülékenyen történjen a megjelenés előtt. A csapat a finomabb részletekre is odafigyel éppen (több jeleneten és szkriptelt eseményen dolgoznak). Ezek elkészülésével több izgalmas tartalmat fognak megösztani velünk a Gamescom után, felvezetve a játék megjelenését.

Milyen hosszú is lesz a játék? Peklar szerint a világ több eltérő környezetből álló, több pályás szegmensből áll. A játékidő attól is függ, hogy mennyi ideig tart valakinek a puzzle-k megoldása, de a szerb csapat becslése szerint egy végigjátszás 6-8 órát fog igényelni. Kiemelte, hogy ne kezeljük AAA játékként a Scorn-t (attól messze vannak), ugyanis ez egy független termék, amit szenvedélyprojektként hoztak össze. Eleinte csak négyen dolgoztak rajta egy kisebb költségvetéssel, de azóta növekedtek, és már AA játékként kezelik a nemsokára megjelenő játékukat.

A Scorn hiába horrorjáték, nem fog rendelkezni fotó móddal, de az Ebb Software magyarázatát ne felejtsük el: minimalisztikus lesz a kezelőfelület dizájnja, így anélkül is menni fog a képlopás. A játék amúgy október 21-én rajtol el Xbox Seresen és PC-n, de a(z Xbox) Game Passon is ott lesz a megjelenésétől kezdve.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu