Az Ubisoft fejlesztőket toborozhat a Massive nagy Star Wars-projektjéhez?!

Az Ubisoft torontói stúdiója bővíteni szeretné a fejlesztői névsort, akik jelenleg a Massive Entertainment Star Wars-játékának fejlesztését segítik.

 

 

Anno az Ubisoft elsőként ragadta meg a lehetőséget, hogy a Lucasfilmmel és a Lucasarts szellemi utódjával, a Lucasfilm Games-szel dolgozhasson együtt, abban a pillanatban, hogy a Star Wars videójáték-jogai már nem az Electronic Arts kizárólagos tulajdonában voltak.  2021 januárjában jelentették be egy új Star Wars-játék munkálatait a svéd fejlesztő, a Massive Entertainment felügyelete alatt. Úgy tűnik, a fejlesztés felgyorsulhat, mivel az anyavállalat a Massive Entertainment munkáját segítő torontói csapatát szeretné bővíteni a készülő Star Wars-játékkal.

Az Ubisoft akkor megerősítette, hogy ez az új Star Wars-játék egy nyílt világú cím lesz, amely a Massive Snowdrop motorján fut.

Ugyanakkor a játékról egyelőre még meglehetősen keveset lehet tudni. Jelenlegi információink alapján akár még évekbe is telhet, mire a nagyközönség is betekintést nyerhet a játékba.

A vállalat a közösségi médiához fordult, és a Twitteren osztotta meg, hogy az Ubisoft Toronto felvételt hirdet a Star Warsra összpontosító csapatának bővítéséhez. A posztban kifejezetten olyan programozókat és projektmenedzsereket keresnek, akik szeretnének csatlakozni az Ubisoft Torontóhoz és a Massive-hoz ebben a bizonyos, Csillagok Háborúja-témájú projektben.

Az, hogy a cég több fejlesztőt vesz fel, nem meglepő, hiszen a stúdió keményen dolgozik a Splinter Cell remake-en, amely állítólag szintén a Snowdrop motoron fut. Mivel a vállalat egyik legnépszerűbb Tom Clancy-hez kapcsolódó sorozatáról van szó, a torontói fejlesztőcsapat alapemberei valószínűleg a remake-re összpontosítják figyelmüket, és egy ideig nem tudnak majd más projekteken dolgozni.

Ennek ellenére a játékosok az Ubisoft Toronto részvételét a fejlesztésben jó jeleként is értékelhetik annak, hogy a vállalat elkötelezett a cím sikere iránt.

A stúdió 2010-es megnyitása óta jellemzően több nagy cím fejlesztését vezette vagy támogatta, az első a 2013-as Splinter Cell: Blacklist volt. A közelmúltban a 2020-as Watch Dogs: Legion és a 2021-es Far Cry 6 is elkészülhetett, részben a stúdió immár hatalmas, 600 fejlesztőből álló névsorának köszönhetően, ami rávilágít arra, hogy a stúdió egyszerre tud majd dolgozni a Splinter Cell remake-en és a Star Wars-játékon.

Forrás: Twitter

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu