Még mindig évekre van a Beyond Good & Evil 2 a megjelenésétől?

A szexuális zaklatások közepette a játékiparból visszavonuló Michel Ancel (akit a Rayman kapcsán is ismerhetünk) öröksége még mindig utcahosszra lehet attól, hogy a Ubisoft kiadja!

 

A megbízható bennfentes, Tom Henderson az Exputeren írt arról, amit a Beyond Good & Evil 2-ről hallott. Lehetősége volt néhány képet és felvételt megtekinteni, amik a külsős játéktesztelés során készültek, és ebből nem volt jó összképe. Úgy látja, hogy a játék még mindig kifinomulatlan, nyers állapotú, és akár évekre is lehet attól, hogy a Ubisoft kiadja. A játéktesztelők is állítólag azt mondják, hogy a Beyond Good & Evil 2 jelenlegi inkarnációja nem rendelkezik tisztán kivehető irányzattal.

Ezek után emlékezzünk csak vissza: a játékot a Ubisoft a 2017-es (!) E3 konferenciáján jelentette be. Akkor így jellemezte Ancel projektjét a francia kiadó: „Utazz el a 3-as rendszerbe a Ubisoft egyik legkedveltebb játékának előzményében! Harcolj felejthetetlen karakterek oldalán egy lenyűgöző új naprendszerben, miközben a szabadságért és a csillagok között a saját sorsod meghatározásának jogáért küzdesz. Játszd a kalandot egyedül vagy barátaiddal egy hatalmas és zökkenőmentes online játszótéren. Mindenki részt vehet a 3-as rendszer bolygóin, holdjain és az űrben található intenzív akcióban és drámában. A Beyond Good & Evil 2 fejlesztése a Voyagerrel zajlik: ez egy új, saját fejlesztésű motor és eszközkészlet, amelyet a Ubisoft Montpellier csapata három éven át fejlesztett. Ez az áttörést jelentő technológia hatalmas világokat, testre szabott területeket, gazdag, gyönyörű környezetet és robusztus online rendszereket képes létrehozni.

A Beyond Good & Evil 2 a kultikus klasszikus szellemi utódja, egy előzményjáték, amely egy mélyen multikulturális világba repíti a játékosokat, megragadva az eredeti szellemét grandiózus dekorációkkal és intenzív drámákkal, amelyek egy hatalmas univerzumban játszódnak. A Space Monkey Programon keresztül a Ubisoft Montpellier a rajongók közösségével együtt fejleszti a játékot. A 3-as rendszer a XXIV. századi Tejútrendszerben a csillagközi kereskedelem és kolonizáció központjává vált a hibrid rabszolgák létrehozásának köszönhetően. Miközben a magánvállalkozások az erőforrásokért és a hatalomért küzdenek, az első telepesek a Régi Föld gazdag és változatos szellemi és kulturális örökségét szövik össze, hogy értelmet adjanak létezésüknek. A kalózkodás új korszakában alantas kalózból legendás kapitánnyá emelkedünk a hatalmas csillaghajók kormányánál,színes karakterek legénysége mellett kalandozva, hogy a szabadságért és a csillagok között a saját sorsunk meghatározásának jogáért harcoljunk.”

Kérdés, hogy ebből mennyi maradt meg. Öt évvel később már nem sok értelme van ilyennel kapcsolatban tippelnünk… de ha esetleg a szeptemberi Ubisoft Forwardon bemutatja Yves Guillemot cége (amiben a kínai techóriás Tencent beismerten a legnagyobb részvényes kíván lenni!), meg fogunk lepődni…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu