A szexuális zaklatások közepette a játékiparból visszavonuló Michel Ancel (akit a Rayman kapcsán is ismerhetünk) öröksége még mindig utcahosszra lehet attól, hogy a Ubisoft kiadja!
A megbízható bennfentes, Tom Henderson az Exputeren írt arról, amit a Beyond Good & Evil 2-ről hallott. Lehetősége volt néhány képet és felvételt megtekinteni, amik a külsős játéktesztelés során készültek, és ebből nem volt jó összképe. Úgy látja, hogy a játék még mindig kifinomulatlan, nyers állapotú, és akár évekre is lehet attól, hogy a Ubisoft kiadja. A játéktesztelők is állítólag azt mondják, hogy a Beyond Good & Evil 2 jelenlegi inkarnációja nem rendelkezik tisztán kivehető irányzattal.
Ezek után emlékezzünk csak vissza: a játékot a Ubisoft a 2017-es (!) E3 konferenciáján jelentette be. Akkor így jellemezte Ancel projektjét a francia kiadó: „Utazz el a 3-as rendszerbe a Ubisoft egyik legkedveltebb játékának előzményében! Harcolj felejthetetlen karakterek oldalán egy lenyűgöző új naprendszerben, miközben a szabadságért és a csillagok között a saját sorsod meghatározásának jogáért küzdesz. Játszd a kalandot egyedül vagy barátaiddal egy hatalmas és zökkenőmentes online játszótéren. Mindenki részt vehet a 3-as rendszer bolygóin, holdjain és az űrben található intenzív akcióban és drámában. A Beyond Good & Evil 2 fejlesztése a Voyagerrel zajlik: ez egy új, saját fejlesztésű motor és eszközkészlet, amelyet a Ubisoft Montpellier csapata három éven át fejlesztett. Ez az áttörést jelentő technológia hatalmas világokat, testre szabott területeket, gazdag, gyönyörű környezetet és robusztus online rendszereket képes létrehozni.
A Beyond Good & Evil 2 a kultikus klasszikus szellemi utódja, egy előzményjáték, amely egy mélyen multikulturális világba repíti a játékosokat, megragadva az eredeti szellemét grandiózus dekorációkkal és intenzív drámákkal, amelyek egy hatalmas univerzumban játszódnak. A Space Monkey Programon keresztül a Ubisoft Montpellier a rajongók közösségével együtt fejleszti a játékot. A 3-as rendszer a XXIV. századi Tejútrendszerben a csillagközi kereskedelem és kolonizáció központjává vált a hibrid rabszolgák létrehozásának köszönhetően. Miközben a magánvállalkozások az erőforrásokért és a hatalomért küzdenek, az első telepesek a Régi Föld gazdag és változatos szellemi és kulturális örökségét szövik össze, hogy értelmet adjanak létezésüknek. A kalózkodás új korszakában alantas kalózból legendás kapitánnyá emelkedünk a hatalmas csillaghajók kormányánál,színes karakterek legénysége mellett kalandozva, hogy a szabadságért és a csillagok között a saját sorsunk meghatározásának jogáért harcoljunk.”
Kérdés, hogy ebből mennyi maradt meg. Öt évvel később már nem sok értelme van ilyennel kapcsolatban tippelnünk… de ha esetleg a szeptemberi Ubisoft Forwardon bemutatja Yves Guillemot cége (amiben a kínai techóriás Tencent beismerten a legnagyobb részvényes kíván lenni!), meg fogunk lepődni…
Forrás: WCCFTech