A Gothic Remake fejlesztői a megjelenési dátumról és a játékmenet részleteiről beszélnek

Az Alkimia Interactive a Gamescom 2022-re készülő Gothic remake állapotáról, a lehetséges megjelenési dátumról és az új játékmenet részleteiről beszél.

 

A Gothic remake még mindig azt mutatja, ahogy a névtelen hős az éjszakai Öreg Táborban sétálgat.

 

A THQ Nordic az idei Gamescomra egy egész flottával érkezett a fejlesztőivel, köztük a barcelonai székhelyű Alkimia Interactive-val, amely jelenleg a Gothic remake-en dolgozik. A helyi média megragadta az alkalmat, hogy elbeszélgessen a stúdió képviselőivel, akik sok mindent elárultak a tavaly aktív fejlesztésbe kezdett projekt jelenlegi állásáról, amellett, hogy megerősítették, még túl korai lenne konkrét megjelenési ablakot, nemhogy megjelenési dátumot vállalni.

 

A 2001-ben megjelent Gothicot széles körben az egyik legikonikusabb századfordulós CRPG-ként tartják számon. A THQ Nordic egy játszható teaserrel mérte fel a közönség érdeklődését a Gothic remake iránt, amelyet a Steamen keresztül adtak ki 2019 végén. A kiadó két és fél évvel ezelőtt hivatalosan is zöld utat adott a projektnek, az Alkimia pedig azóta fokozatosan bővíti a csapatát.

A német Rocket Beans játékkiadó a hét elején a Gamescomon beszélt az Alkimia képviselőivel. Az egyik központi téma, amiről szó esett, a Gothic remake harcrendszere volt. Míg a 2019-es játszható teaser komoly kritikákat kapott az általános, Dark Souls stílusú harcmodor miatt, a stúdió most arról biztosította a rajongókat, hogy a remake harcmechanikája sokkal közelebb áll majd az eredeti játékhoz, amiben a játékosoknak szakértő edzőket kellett keresniük az egyes fegyverosztályokhoz, és tanulási pontokat kellett költeniük a gyorsabb animációk és új kombók feloldására. A színpaletta is hűségesebb lesz az eredeti játékhoz, amit már a THQ Nordic Digital Showcase-en a hónap elején megosztott hátborzongató új játékmenet-felvételeken is láthattunk a Gothic remake-ből.

A receptalapú alkímia és főzési mechanika megerősítették, hogy visszatér, a fejlesztők célja, hogy egy kicsit összetettebb rendszert nyújtsanak, amely erősebb bájitalokat és ételeket képes előállítani. A világ általános elrendezése nem változik, bár a térkép egyes területeit felskálázták, míg néhány új helyszín is érkezik. A tervezett párbeszédváltozások hasonlóan additív jellegűek lesznek, így a korszakalkotó játék összes sora továbbra is a csomag részét képezi majd. Ami pedig azt illeti, hogy kik fogják azokat előadni, a spanyol fejlesztő elmondta, hogy mindent megtettek azért, hogy az eredeti szereplőgárda minél nagyobb részét toborozzák. Számos nem részletezett szerepet mégis újra kellett szerezni a színészek elhalálozása, nyugdíjba vonulása vagy pályamódosítása miatt. Az eredeti Gothic egykor forradalmi AI-rendszere a fejlesztők szerint olyannyira változatlan marad, amennyire a motorváltás csak lehetővé teszi.

Végül a stúdió Gamescom-os megjelenése során megerősítette, hogy még nem kötelezték el magukat egyelőre még egy belső megjelenési ablak mellett sem. Így nem valószínű, hogy a Gothic remake legkorábban 2024 előtt fog megjelenni.

A Gothic jelenleg fejlesztés alatt áll, és várhatóan PC-re, PS5-re és Xbox Series X/S-re jelenik meg.

Spread the love
Avatar photo
This user hasn not filled out his biographical info.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu