[GC 2022] Nem lesz Souls-klón az Atlas Fallen; a fejlesztők felfedték, mi ihlette!

A német Deck13 Interactive (akiktől legutóbb a két The Surge játékot láthattuk) nem a Bloodborne vagy a Souls-játékok felé tapogatózik a következő projekttel, úgyhogy ez nagy változás lehet a csapatnak.

 

A Deck13-tól a The Surge, továbbá az első Lords of the Fallen is hasonlított a FromSoftware játékaira, de ezen úgy tűnik, hogy túl fognak lépni az Atlas Fallennel, ugyanis a Gamescomon Jérémy Hartvick, a dizájnrendező a VG247-nek azt mondta, hogy a játék részben nyílt világú lesz, tele rejtélyekkel, és inkább egy akció-RPG-nek kell elképzelni ezt. A Sony-tól két példát is felhozott: Hartvick a Horizonhoz (Guerrilla Games), továbbá a God of Warhoz (Sony Interactive Entertainment/PlayStation Studios Santa Monica) hasonlította a német stúdió következő játékát.

Három nehézségi szinttel rendelkezik majd az Atlas Fallen: az Adventure Mode a kalandot átélő, de a harcokban nem jártas játékosoknak lesz ajánlott, a Standard Mode a normál nehézségi szintnek felel meg, míg a Hard Mode magáért beszél: ez lesz az, amit a kihívásokat kereső játékosoknak lesz érdemes választani. Hartvick a PlayStation Blogon további részleteket is elárult a harcokról:

„Miközben megtartja az érzést, valamint bizonyos mozdulatokat, amelyek a The Surge sorozat alapját képezték, az Atlas Fallen harcait elsősorban a sebesség és a folyékonyság határozzák meg. Az olyan ötleteket mint a testrészek célzási rendszere és az implantátumrendszer megtartottuk, de más megközelítést alkalmazva, hogy a legjobban támogassuk a hangsúlyos RPG-aspektust. Mindent egy lépéssel előrébb vittünk a fejlett karakterkezelés és a mozdulatkészlet testreszabása irányába, így a harcot a saját módszereid szerint közelítheted meg. A játékérzet volt a legfőbb szempontunk az Atlas Fallen tervezésekor. Félretettük a realizmus szigorú korlátait, hogy arra összpontosítsunk, hogy izgalmas, mindent elsöprő játékérzetet adjunk a játéknak. Ennek eléréséhez az egyik fő tervezési elem a Sand Gliding, amellyel a hősünk az Atlas Fallen hatalmas világában fog mozogni. Ez a játék nagyfokú mobilitási rendszerének kulcsa, és elképesztő sebességet és függőlegességet kölcsönöz a látványos harcok akcióinak.”

Az Atlas Fallen 2023 első negyedévében jön PlayStation 5-re, Xbox Seriesre és PC-re (Steam), ha hihetünk a kiadó, a Focus Entertainment befektetői prezentációjában feltüntetett információnak… de a 2023-as megjelenés fixnek tűnik.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu