A 343 Industries továbbra is problémás helyzetben van az új Haloval, amiről nyugodtan kimondhatjuk, hogy ennél TÖBBET érdemelne, hiszen mégis a Microsoft egyik legfontosabb IP-jéről van szó!
A Halo Infinite megjelenés utáni menetrendje zökkenőmentesnek egyáltalán nem nevezhető. Inkább azt lehet mondani róla, hogy erősen hiányos, ami egy élő szolgáltatású, live service játéknak (amiben azért van egy sztori mód is) majdhogynem halálos ítélet. (Igaz, a helyzet még mindig jobb mint amit a Square Enix és a PlatinumGames játéka, a Babylon’s Fall fel tud mutatni… ugyanis ott már volt példa arra, hogy a világon összesen EGY játékosa volt a Steamen.)
A 343 Industries jelentkezett a havi frissítéssel, és bizony miután a patchek el lettek halasztva és a speedrunokhoz kellő stratégiákat is kiherélték, most úgy döntöttek, hogy egy olyan módot hagynak ki a Halo Infinite-ből, ami a legtöbb korábbi Haloban ott volt. Nem lesz helyi kooperatív mód. (Erről Joseph Staten, a játék kreatív vezetője a lenti videóban 11:45-től beszél.) És ez már nem az első alkalom: a 343 Industries a Halo 5: Guardiansból is kihagyta az opciót, igaz, ott volt online co-op komponens.
De van pozitívum is. A Halo Infinite kreatív módja, a Forge úton van, és nemsokára meg is fog jelenni. A játékosok hamarosan saját tartalmaikat is elkezdhetik megvalósítani, ugyanis a stúdió közlése szerint november 8-án fog megjelenni a Forge, és két újabb pályát is ki fog adni a stúdió. Ezek jó minták lehetnek, ugyanis a Forge játékmódban elérhető eszközkészlettel hozta össze a csapat őket, így kiindulópontként szolgálhatnak. Az online co-op (ami szintén még a megjelenésére vár) szintén november 8-ától válik elérhetővé.
További újítások: Covert One Flag (aszimmetrikus loadoutok a játékosoknak), Match XP (a 30 szintes battle pass mellett is szintlépési lehetőség), igaz, utóbbi a tél folyamán fog csak eljutni az addigra egy évessé váló Halo Infinite-be.
Forrás: WCCFTech