Az Ironwood Studios játékában az autónk lesz a menedékünk, de az utunk nem lesz unalmas…
A State of Play során lett a Pacific Drive bejelentve, és ez egy futásra alapuló, belső nézetes, vezetésre és túlélésre építő játék. A járművünk lesz az egyedüli partnerünk, ahogy ebben a szürreális, anomáliákkal teli, újragondolt észak-nyugati utakon járunk az Egyesült Államokban. „Road-like” struktúrájú a Pacific Drive, amiben minden kitérő a vadvilágba egyedi és furcsa kihívásokat hoz magával, ahogy igyekszünk az autónk állapotát helyreállítani és fejleszteni egy elhagyatott garázsban. Ez lesz a főhadiszállásunk, és mivel a járgányunk az egyetlen mentőövünk lesz, idővel egy régóta elfeledett rejtélyre bukkanunk, miközben az Olympic elzárt zóna felé tartunk.
Belső nézetes lesz a vezetés is, és a történet előrehaladtával egyedi kapcsolatot teremtünk egy teljesen testreszabható autóval, ami aztán saját csavaros tulajdonságait és személyiségét is kialakítja. A kormány mögött ülve feszült lesz a vezetés, és lesznek pillanatok, ahol könnyen sebezhetőnek érezzük magunkat, ahogy kilépünk a kocsiból az erőforrások és a javításhoz szükséges alkatrészek megtalálása érdekében. A garázsunk tuningolható, és a zónában eltöltött kalandunk minden alkalommal egyedi és véletlenszerű lesz. A játékmenetet olyan rendszerek vezérlik, amik a játékos szabadságát, kreativitását és kísérletezését biztosítják. A soundtracket Wilbert Roget szerezte, de több mint 15 licenszelt dal is hallható lesz. (Persze ez a zóna nem azonos a csornobili – azaz a S.T.A.L.K.E.R.-ben látott – zónával, ugyanis nem Ukrajnában vagyunk.)
A Pacific Drive, aminek már weboldala is van, angol, spanyol, német, francia, orosz, japán, egyszerűsített kínai, hagyományos kínai és koreai nyelvtámogatással is rendelkezik majd, valamikor 2023 során fog megjelenni PlayStation 5-re és PC-re. A koncepció érdekes, és a véletlenszerűség kapcsán akár a No Man’s Sky is az eszünkbe juthat (csak itt az űrhajónk helyét egy garázs veszi át). A játék mindenesetre ígéretesnek tűnik, de az eddig látottak alapján még korai lehet ítélkezni a Seattle-ben található stúdió termékéről.
Forrás: Gematsu