Az Assassin’s Creed Red fejlesztését a Ubisoft Japan és kulturális tanácsadók segítik

Egy új jelentés szerint az Assassin’s Creed Redet fejlesztő Ubisoft Quebec japán stúdiójával és tanácsadóival dolgozik együtt a „kulturális turizmus” elkerülése érdekében.

 

A Ubisoft Quebec, az Assassin’s Creed Red (a feudális Japánban játszódó nyílt világú RPG) vezető fejlesztőstúdiója a Ubisoft Japántól és külső kulturális tanácsadóktól kap segítséget a hitelesség és az érzékenység megőrzése érdekében. Az Assassin’s Creed Redről egyelőre nem sokat tudni a helyszínén és azon kívül, hogy az Assassin’s Creed Infinity projekt része, és ez valószínűleg azért van, hogy a Ubisoft egésze a Bagdadban játszódó Assassin’s Creed Mirage-ra koncentrálhasson.

Az AC Mirage 2023-ban jelenik meg, és bár nem mondták ki kifejezetten, úgy tűnik, hogy az Assassin’s Creed Red lesz a következő nagyobb cím ezen túl. Japán egy olyan helyszín, amire az Assassin’s Creed rajongók már régóta vágytak, és fontos, hogy a Ubisoft jól csinálja. Bár még nem tudni, hogy ez pontosan mennyire lesz hatékony, de a Ubisoft részéről ez egy jó lépés a „kulturális turizmus” elkerülése érdekében.

Ahogy arról az Axios beszámolt, bár az Assassin’s Creed-játékok gyakran törekedtek arra, hogy pontosan ábrázolják a helyszíneket, ez néha komoly ellenállásba ütközött a hatalmi pozícióban lévő fehér férfiak részéről. Alexios szerepeltetése az Assassin’s Creed Odyssey-ben, mert „a nők nem adják el magukat”, elég bizonyíték erre. Meg kell jegyezni, hogy az RPG fejlesztését is Jonathan Dumont vezeti, egy ellentmondásos figura, akinek a projektben betöltött szerepe miatt a fejlesztők állítólag visszautasították az Assassin’s Creed Red munkáját. Dumont fehér bőrű, és nem világos, hogy pontosan mennyire sokszínű a játékon dolgozó csapat az említett tanácsadókon kívül.

Számos kelet-ázsiai kultúrán alapuló játékot kritizáltak már a „kulturális turizmus” miatt, ahol magát a kultúrát kevésbé árnyaltan, kevésbé teljes mértékben reprezentálják, egyedi tulajdonságait jobban lecsökkentik, és többé-kevésbé egzotikussá teszik. Ezt az Assassin’s Creed Rednek nyilvánvalóan nem szabadna megtennie. Ugyanakkor nem lenne szabad megemlíteni, hogy az Assassin’s Creed-játékok kulturális tanácsadói nem újdonságok. Az Assassin’s Creed Mirage állítólag rengeteg tanácsadóval dolgozott együtt, hogy Bagdadot és a környező kultúrát a lehető legpontosabbá tegyék, beleértve még a régiótól független, teljes arab szinkronhangokat is.

Ezek a tanácsadók már korábban is érezhető hatással voltak a játékokra. Az Assassin’s Creed 3 például eredetileg lehetővé tette Connor számára, hogy megskalpolja az ellenségeit, és egy jelenetben szertartásos maszkokat ábrázolt, de a tanácsadók kiemelték, hogy a mohawk nép nem skalpolja meg az ellenséget, és hogy az ábrázoltakhoz hasonló szertartásos maszkok magánügynek számítanak. Így ezeket eltávolították a játékból. Mégis fontos megjegyezni, hogy ezek a tanácsadók nem hozzák meg a végső döntéseket egy játékról, és minden ellenállás valószínűleg túl sok.

Az Assassin’s Creed Red az Axios szerint lényegében a cég reformjainak tesztje is, mivel a Ubisoft sokszínűséggel, befogadással és hozzáférhetőséggel foglalkozó csapata felügyeli a fejlesztés alatt álló aktuális játékokat. Hogy ez mekkora szerepet játszik, valamint a különböző tanácsadók és a Ubisoft Japan, azt még nem tudni.

Forrás: GameRant

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu