A God of War PC-s fejlesztője, a Jetpack Interactive a Sonyval dolgozik egy AAA élő szolgáltatásos játékon

A 2018-as God of War PC-s portja mögött álló fejlesztő, a vancouveri Jetpack Interactive stúdió jelenleg új programozókat vesz fel, akik a Sony közelgő élő szolgáltatásos játékán dolgoznak.

 

Az álláshirdetés, amely a stúdió LinkedIn-oldalán jelent meg, ahogy arról a ResetERA fórumain is beszámoltak, kiemeli, hogy ez egy AAA produkció lesz, amely a kiadó egyik zászlóshajóján alapul. Sajnos az ab nem közöl több információt a játékról, így fogalmunk sincs, hogy melyik Sony-tulajdon fog visszatérni élő szolgáltatásos játékként.

Legutóbb a Jetpack a Sony Interactive (Santa Monica Studio) mellett dolgozott a God Of War projekteken, többek között a GOW 2018 PC/Steam portján, amelyet 2022 januárjában jelentetett meg. A port kereskedelmi szempontból sikeres volt, a játék pedig dicséretet kapott a kritikusoktól és magától a Sony Santa Monicától is.

„Most közvetlenül a Sonyval dolgozunk együtt, hogy a Sony egyik zászlóshajó IP-jét fejlesszük a nagy érdeklődéssel várt, élő szolgáltatásokat nyújtó játékportfólióján belül. Ha felpezsdít, hogy egy kis és képzett SWAT-csapat tagja lehetsz, amely a legjobb AAA-játékokat készíti – biztosak vagyunk benne, hogy a Jetpacknél szívesen dolgozol majd.”

A Jetpack Interactive játéka csak egy a Sony 2026 márciusáig megjelenő élőszolgálati játékai közül. Annak ellenére, hogy a japán cég ennyi élőszolgálati cím kiadását tervezi, Hermen Hulst, a PlayStation Studios vezetője szerint továbbra is gyártani fogja az egyjátékos játékokat, amelyekről ismert.

„Nyilvánvalóan mindig is folytatni fogjuk ezeknek az egyjátékos, narratív alapú játékoknak a készítését, mint például a Ghost of Tsushima, a The Last of Us és a Horizon Forbidden West. De az élőszereplős játékokba is be akarunk fektetni, mert ez a terep hihetetlenül izgalmas számunkra.

Már jó néhányat fejlesztünk vagy koncepciózunk, szóval igen, belsőleg is kiépítjük a képességeket. De éppen ezért nagyon izgalmas számunkra, hogy olyan embereket üdvözölhetünk a családban, akiknek nagy tapasztalatuk van a live service játékok terén. Hogy azok a központi képességek, amelyeket most hozunk létre, olyan emberekkel működnek együtt, akik már régóta foglalkoznak ezzel… az a gondolat, hogy az igényes ügyfelek nagyszerű képességeket hoznak létre, általában igaz a játékfejlesztésben.”

Forrás: WCCFTECH

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu