Az Elden Ring masszív patch-et kapott – hamarosan jöhet a DLC?!

Az 1.07-es patch után az adatbányászok, úgy tűnik, felfedezték az Elden Ring régóta várt bővítésének jeleit.

 

 

Újabb nagyszabású frissítés rázza fel az Elden Ring világát, és ezúttal a FromSoftware máshogy kalibrálja a változásokat attól függően, hogy a főjátékkal játszunk, vagy PVP-ben kaszaboljuk felebarátainkat. Ezzel a rajongók régi kérésének tesznek eleget, hogy a játék két oldalát külön-külön egyensúlyozzák ki. Ráadásul éppen időben, hiszen az Elden Ring adathalászai által nemrég felfedezett új nyomok arra utalnak, hogy közeleg a bővítés.

Az 1.07-es javítás csütörtökön élesedett, és a legnagyobb változást az jelenti, hogy külön sebzésskálázást ad a PvP-hez.

Ez a funkció lehetővé teszi a fegyverek, képességek, varázslatok és inkantációk külön sebzésskálázását, amikor más játékosok ellen játszunk – írja a FromSoftware. „A jövőben ezt a funkciót a fegyverek, Art-ok, Spell-ek és Incantation-ök kiegyensúlyozására lehet használni invading/PvP módban.”

Ez azt jelenti, hogy a játékosok élvezhetik a „törött” (tehát nem éppen kiegyensúlyozott) buildjeiket szólójáték közben anélkül, hogy aggódnának amiatt, hogy a FromSoftware nerfeli őket, amikor megpróbálja igazságosabbá tenni a dolgokat az online multiplayerben. Ez korábban a vérontó Rivers of Blood loadoutokkal volt probléma. Ezeket a FromSoftware a PVP-ben javította, csak hogy felháborodást váltson ki a szólójátékosok körében, akik már nem támaszkodhattak bizonyos módszerekre az Elden Ring legnehezebb bossainak legyőzésében.

Az 1.07-es javítás például csökkentette az Ashes of War erejét mindenhol, de csak a PVP-ben. Ugyanezt tette az olyan varázslatok esetében is, mint az Ekzykes’s Decay és az Agheel’s Flame, miközben egyidejűleg javította a poise sebzést és a stamina támadóerőt. Az eredménynek kiegyensúlyozottabb többjátékos élményt kell nyújtania anélkül, hogy aláásná az emberek szórakozásának módjait a főjátékban.

A frissítés többi része a fegyveres harc, a mágia, a varázslatok éss a képességek változásainak és egyensúlyi kiigazításainak terjedelmes listáját tartalmazza, valamint számos hibajavítást.

Különösen a mágus karakterek építésének lesz nagy haszna ebből a javításból, mivel rengeteg képesség mostantól kevesebb FP-be kerül, mint korábban. Számos mozdulat gyorsabb hatóidővel is rendelkezik, és a páncélok szinte mindenhol jobb tartással rendelkeznek. Ez jó hír mindazoknak, akik azt a ronda kecskepáncélt viselik a védelem miatt. Mostantól szélesebb választék áll a divatrajongók rendelkezésére.

Egy dolog, amit viszont nerfeltek, az a guggolós piszkálódás. Legalább a kolosszális kardot használóknak most jó dolguk van. Ez az egyik legnagyobb átdolgozás, amit a játék egy ideje kapott, és valószínűleg az Elden Ring következő szakaszát állíthatja be néhány régóta várt DLC előtt.

A változások teljes listáját az alábbi linken találjátok!

Forrás: Bandai Namco

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu