Az Obsidianon nem múlna egy új Fallout fejlesztése!

A stúdió vezérigazgatója tisztán kimondta, hogy ismét szeretne a Fallout IP-vel foglalkozni.

 

Feargus Urquhart, az Obsidian Entertainment társalapítója és vezérigazgatója a DualShockersszel beszélgetett el a Fallout 25. évfordulója kapcsán. Amit itt mondott, azt nem lehet félreérteni: „Ha valaha is lehetőségünk lenne egy újabb Fallout-játékot készíteni, akkor megcsinálnánk. Nem is az a kérdés, hogy megcsinálnánk-e vagy sem, hanem csak az, hogy lesz-e rá lehetőség.” És a stúdiónak van már ebben tapasztalata, ugyanis a Fallout: New Vegas tőlük származik.

Ezután persze nem volt lehetőségük a folytatásra, miközben a Bethesda Game Studios a Fallout 4-et és a Fallout 76-ot hozta össze. Az Obsidian időközben az Xbox Game Studios része lett, és mivel a ZeniMax Media, a Bethesda anyacége is már a Microsoft kezében van, lényegében házon belül van a Fallout IP, illetve Todd Howard stúdiója is (ők most a Starfieldet, utána a The Elder Scrolls VI-ot fejlesztik). Az Obsidian pedig nem távolodott el az RPG-ktől: a Pillars of Eternity-sorozat, a South Park: The Stick of Truth, illetve a „nem-Fallout” The Outer Worlds jött ki tőlük azóta. Nemrég jött ki tőlük a Grounded, majd november 15-én jön a Pentiment, a középkori gyilkolással kapcsolatos nyomozás is. Ezek után az Avowed jön, egy belső nézetes játék a Pillars of Eternity világában, és hivatalos az is, hogy a The Outer Worlds 2 is fejlesztés alatt áll.

„Egy bizonyos ponton elkezdjük vizsgálni, hogy mik lesznek azok a következő játékok [amiken dolgozni fogunk], és meglepődnék, ha a Fallout nem lenne rajta ezen a listán. Ha a Falloutot csinálnánk, annak kapcsolódnia kell ahhoz, amit a Bethesda csinál az IP-vel és sok más dologgal, de én személy szerint mindig azt mondanám, hogy reménykedem abban, hogy mielőtt kilovagolok a naplementébe, szeretnék egy újabb Fallout játékot készíteni,” tette hozzá Urquhart, aki tehát a visszavonulása előtt még visszatérne a posztapokaliptikus IP-hez.

Urquhart vezette a Black Isle Studios-t, ami az Interplay RPG-s divíziója volt. Ekkortájt jött létre a Fallout, és a Special-rendszer négy kiötlőjének egyikéről van szó. Ő volt a Fallout 2 vezető tervezője és producere, mielőtt 2003-ban távozott, hogy megalapítsa az Obsidiant. Azért maradt az Interplay-nél kb. még egy évet, mert az általa szeretett Fallouton akart dolgozni. Talán most a Microsoft és Howardék megvalósítáják az álmát…

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu