Az Xbox Game Studios vezetője szerint a Forza Horizon kapcsán ismert Playground Games el tudta oszlatni a Fable körüli aggályokat, míg a 343 Industries belső átszervezése jó hatással lesz az új Halora.
A Fable (amiről a hét során pletykaként hallottuk, hogy az Eidos Montréal segít a fejlesztésben) és a Halo Infinite kapcsán is a Skill Up Friends Per Second podcasten beszélt Matt Booty, az Xbox Game Studios vezetője. Ezt nyilatkozta a Fable-ről: „A Playground Games versenyzős játékokat készít, de ha ezt egy kicsit dekonstruáljuk, akkor azt hiszem, hogy a Playground magas színvonalú, minőségi és a részletekre nagy figyelmet fordító játékokat készít. Különös szenvedélyük volt az IP iránt, és szerintem azt is megmutatták, hogy értik, miről szól a Fable szíve és lelke, és hogyan tudják azt a mai érzékenységnek megfelelően továbbvinni és miképp készítsünk egy modern változatot a Fable-ből.
Vannak dolgok, amiket bárcsak megoszthatnék és megmutathatnék, mert néhány dolog, amit láttam, annyira bátorító. Néha fennáll a veszély, hogy nem akarod, hogy az RPG-csapat versenyjátékot készítsen, vagy fordítva. Nem akarod, hogy a lövöldözős csapat egy gyerekeknek szóló, építőkockás játékot készítsen. Ez problémás lehet, de [a Playgroundnak] nagyszerű technológiai alapja van, szenvedélyesen szeretik az IP-t, és bizonyítottan elkötelezettek a művük és annak minősége iránt. […] Az első kritikák során egy kicsit szkeptikus voltam: úgy éreztem, mintha egy kicsit nagy fába vágtuk volna a fejszénket, de azóta ezt eloszlatták. Izgatottan várom, hogy mindenki meglássa,” mondta Booty.
A Halo Infinite esetében pedig kimondta, hogy a 343 Industries nem rendelkezett megfelelő, a játék utáni tartalmakkal kapcsolatos tervekkel: „Manapság egy olyan játék esetében, mint a Halo Infinite, a játék kiadása csak a kezdet. Kell egy terv a tartalom fenntartására, a folyamatos elköteleződésre, és mi nem tudtunk eleget tenni ennek a tervnek. Tényleg megszorítottunk, változtattunk a csapat felépítésén, a vezetőségben, és újra összpontosítanunk kell a fenntartható tartalmi tervre. És köszönjük a játékosoknak, hogy kitartottak mellettünk.
Tudjuk, hogy sokkal nagyobb az igény, és sokkal többet tudnánk nyújtani. Nagyra értékeljük, hogy a játékosok kitartanak mellettünk, és most a játék minőségére és a rendszeres tartalomszolgáltatásra kontrntrálunk. Ha volt egy jó célba érés, aztán a klasszikus futó hibája, hogy megbotlik… fel kell állnunk. Szóval, a teher rajtunk van, a csapat most nagyon koncentrál erre. […] A „bearanyoztuk” vagy „kiadtuk a játékot” kifejezésnek ma már nem tudom, hogy van-e akkora jelentősége, mint öt vagy hat évvel ezelőtt,” tette hozzá Booty.
A Halo Infinite téli frissítése november 8-án jön, míg a Fable megjelenési dátuma ismeretlen (ez PC-re és Xbox Seriesre készül).