„A Fable biztatóan halad, a Halo Infinite behozta a rajt utáni lemaradását”

Az Xbox Game Studios vezetője szerint a Forza Horizon kapcsán ismert Playground Games el tudta oszlatni a Fable körüli aggályokat, míg a 343 Industries belső átszervezése jó hatással lesz az új Halora.

 

A Fable (amiről a hét során pletykaként hallottuk, hogy az Eidos Montréal segít a fejlesztésben) és a Halo Infinite kapcsán is a Skill Up Friends Per Second podcasten beszélt Matt Booty, az Xbox Game Studios vezetője. Ezt nyilatkozta a Fable-ről: „A Playground Games versenyzős játékokat készít, de ha ezt egy kicsit dekonstruáljuk, akkor azt hiszem, hogy a Playground magas színvonalú, minőségi és a részletekre nagy figyelmet fordító játékokat készít. Különös szenvedélyük volt az IP iránt, és szerintem azt is megmutatták, hogy értik, miről szól a Fable szíve és lelke, és hogyan tudják azt a mai érzékenységnek megfelelően továbbvinni és miképp készítsünk egy modern változatot a Fable-ből.

Vannak dolgok, amiket bárcsak megoszthatnék és megmutathatnék, mert néhány dolog, amit láttam, annyira bátorító. Néha fennáll a veszély, hogy nem akarod, hogy az RPG-csapat versenyjátékot készítsen, vagy fordítva. Nem akarod, hogy a lövöldözős csapat egy gyerekeknek szóló, építőkockás játékot készítsen. Ez problémás lehet, de [a Playgroundnak] nagyszerű technológiai alapja van, szenvedélyesen szeretik az IP-t, és bizonyítottan elkötelezettek a művük és annak minősége iránt. […] Az első kritikák során egy kicsit szkeptikus voltam: úgy éreztem, mintha egy kicsit nagy fába vágtuk volna a fejszénket, de azóta ezt eloszlatták. Izgatottan várom, hogy mindenki meglássa,” mondta Booty.

A Halo Infinite esetében pedig kimondta, hogy a 343 Industries nem rendelkezett megfelelő, a játék utáni tartalmakkal kapcsolatos tervekkel: „Manapság egy olyan játék esetében, mint a Halo Infinite, a játék kiadása csak a kezdet. Kell egy terv a tartalom fenntartására, a folyamatos elköteleződésre, és mi nem tudtunk eleget tenni ennek a tervnek. Tényleg megszorítottunk, változtattunk a csapat felépítésén, a vezetőségben, és újra összpontosítanunk kell a fenntartható tartalmi tervre. És köszönjük a játékosoknak, hogy kitartottak mellettünk.

Tudjuk, hogy sokkal nagyobb az igény, és sokkal többet tudnánk nyújtani. Nagyra értékeljük, hogy a játékosok kitartanak mellettünk, és most a játék minőségére és a rendszeres tartalomszolgáltatásra kontrntrálunk. Ha volt egy jó célba érés, aztán a klasszikus futó hibája, hogy megbotlik… fel kell állnunk. Szóval, a teher rajtunk van, a csapat most nagyon koncentrál erre. […] A „bearanyoztuk” vagy „kiadtuk a játékot” kifejezésnek ma már nem tudom, hogy van-e akkora jelentősége, mint öt vagy hat évvel ezelőtt,” tette hozzá Booty.

A Halo Infinite téli frissítése november 8-án jön, míg a Fable megjelenési dátuma ismeretlen (ez PC-re és Xbox Seriesre készül).

Forrás: WCCFTech, WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu