A God of War: Ragnarök fejlesztői a Santa Monica Studiónál bevallották, hogy egészen a közelmúltig aggódtak az új rész minőségéért.
Úgy tűnik, a God of War: Ragnarök fejlesztői a Santa Monica Studiónál korántsem voltak olyan magabiztosak, mint amilyennek mutatták magukat. Kiderült, hogy egészen három hónappal ezelőttig aggódtak a játék minőségéért. A játék hivatalosan ma jelenik meg PlayStation 4-re és PlayStation 5-re. A 2018-as sikerjáték folytatásaként hatalmas várakozás övezi.
A God of War 2018-as megjelenésekor a játékosokat és a kritikusokat is letaglózta: több mint 23 millió példányt adtak el világszerte, ami részben a PC-s megjelenésének is köszönhető.
A játék jelenleg 94-es Metacritic-értékelésen áll, és több Év Játéka-díjat is elnyert. Mindezt olyan nagy kiadványokat előzve meg, mint a Marvel’s Spider-Man és a Red Dead Redemption 2. A játék kissé kétértelműen zárult, lezárva a történetet, de egyértelművé téve, hogy még sok minden vár ránk. Most végre a Ragnarök is kezünkbe került, hogy kideríthessük, mit is tartogat a folytatás!
Mint kiderült, a játék fejlesztése nem volt zökkenőmentes. Egy nemrég adott interjúban Eric Williams elismerte, hogy még három hónappal a God of War: Ragnarök megjelenése előtt is aggódtak a fejlesztők, hogy a játék nem lesz jó. Sőt, el sem tudta képzelni, mit érezhetnek most.
„Vicces, mert néhány ember számára a játék november 9-én fog megjelenni, és november 10-én azt fogják kérdezni, hogy >>Mi lesz a következő?<< Mindenki szünetet akar tartani, de valójában azt gondolják: >>El kell kezdenünk az építkezést.<< Ha olyan emberekkel dolgozol, akik a csúcson vannak, akkor varázslatos dolgokat kapsz. Épp most jöttem egy szobából, ahol ilyen emberek voltak. Csak annyit tudtam mondani nekik, hogy >>Köszönöm.<< Három hónappal ezelőtt még ki voltak akadva, hogy >>Szent szar, a játék nem jó. Mit fogunk csinálni?<< El sem tudom képzelni, mit érezhetnek ma. Bárcsak lenne egy időgépem, hogy visszamehessek és így érezzek.”
A God of War: Ragnarök fejlesztése nem volt problémamentes
Mint sok más játéknak, a God of War: Ragnarök-nek is megvoltak a maga problémái a fejlesztési ciklusa alatt. A munkálatok pontos részletei valószínűleg ismeretlenek maradnak a nyilvánosság előtt. Ám elég sok történet kiszivárgott az évek során. A fejlesztők halálos fenyegetéseket kaptak dühös rajongóktól, Atreus hangját meg kellett szerkeszteni Sunny Suljic mutálása miatt. A múlt hónap végén pedig rengeteg minden kiszivárgott a játékból. Egyelőre azonban úgy tűnik, hogy a fejlesztők kemény munkája meghozta gyümölcsét.
Jelen állás szerint a játék 94-es Metacritic pontszámmal rendelkezik, és egyes kritikusok a God of War: Ragnarök-öt „megismételhetetlen” játéknak nevezték.
Egyelőre még nem tudni, hogy a fejlesztők félelmei beigazolódnak-e a nagyközönség számára, de egyelőre úgy tűnik, hogy a Santa Monica Studio talán egy újabb remekművet hozott össze, amelyben isteneket kell gyilkolni.
Forrás: CQ UK