A God of War Ragnarök rendezője azért küzdött, hogy Ratatoskr benne maradjon a játékban

Egy újabb interjúból kiderül, hogy a God of War Ragnarök rendezője, Eric Williams azért küzdött, hogy Ratatoskr megmaradjon, amikor majdnem kivágták a játékból.

 

A God of War Ragnarökban találkozhattunk Ratatoskr-kal, miután a God of War 2018-ban találkoztak a megnyilvánulásával, Bitterrel. Bár ez azt jelenti, hogy a God of War Norse Saga-ban betöltött szerepe és fejlődése értelmet nyer, kiderült, hogy egy ponton akár ki is vághatták volna.

A Game Informernek adott friss interjújában Eric Williams, a God of War Ragnarök rendezője beszélt arról, hogy Ratatoskr bekerült a játékba, miért küzdött azért, hogy megmaradjon, és ő és a színész SungWon Cho is beszélt a karakter fejlődéséről a játékban.

Kiderült, hogy amikor Ratatoskr először megjelent a God of War Ragnarökban, sok fejlesztő megkérdőjelezte, hogy nem mentek-e túl messzire a karakterrel. Ratatoskr látványa Kratos vállán határozottan nem tűnik a franchise részének, sőt, talán még szükségesnek sem. Még a zenei rendező is megkérdőjelezte, hogy mit kezdjenek a karakterrel, hiszen ez „annyira távol áll a God of War-tól”. Amikor azonban mindenki azt mondta, hogy „ezt ki kell vágnunk. Túl sok karakterünk van”, Williams egy fő okból ragaszkodott a szerepeltetéséhez: a God of War Ragnarok sötétebb, érettebb történetének ellensúlyozására szolgáló könnyedség.

Williams azt is akarta, hogy Cho játssza őt az első naptól kezdve, és Cho elárulta, hogy már jóval a projekt bejelentése előtt bevonták a projektbe. Cho megírhatta és megtervezhette Ratatoskr személyiségét, beleértve azt is, hogyan kezelje azt a tényt, hogy neki vannak ezek a spektrális kivetülései, és elárulta, hogy az írócsapat hű maradt a karakterre vonatkozó tervéhez (bár néhány dialógus sort megváltoztattak vagy hozzáadtak). Cho idézi, hogy a God of War Ragnarök-ban Ratatoskrról szóló elképzelése az volt, hogy „majdnem olyan, mint egy autókereskedő, aki azt akarja, hogy kedveld őt, hogy még több autót adhasson el neked”.

Természetesen minden olyan grandiózus játéknál, mint a God of War Ragnarök, sok minden marad a vágószobában. Ratatoskr nem, de egy nagyon vicces jelenet közte és Brok között nyilvánvalóan igen. Cho elárulta, hogy megkérték, hogy írjon egy rapcsatát az északi Flyting stílusában (ahogy az Assassin’s Creed Valhalla-ban látható). „Ez Ratatoskr és Brok között volt, és elégedett voltam azzal, ahogyan sikerült, de sok mindent ki kellett vágni az idő (vagy talán a butaság) miatt.” Lehet, hogy ez a rap-csata elveszett az idő múlásával, de talán ha a rajongók szerencsések, és valaha is elég nagy lesz az igény, akkor ez a jelenet is napvilágot láthat a rajongók előtt.

A God of War Ragnarok már elérhető PS4-re és PS5-re a tesztjét itt olvashatjátok.

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu