A free-to-play battle royale Steames értékelése „többnyire negatív”!
Nem kéne elfogadni, hogy a legtöbb multiplatform AAA játék (igen, kiemeltük, hogy multiplatform, nem pedig cross-gen!) technikailag silány állapotban jelenik meg. Igaz, van olyan példa is, ami csak egy platformra jelent meg félkészen (és mégis veszik az emberek mint a cukrot: a Pokémon Scarlet/Violet párosra gondolunk). A negatív értékelések között van pár poénos is. Az egyik csak annyit ír, hogy Ricochet anti-cheat, mégpedig jogosan: amikor a csalásgátló rendszer ártatlan játékosokat tilt ki, az nem éppen kellemes. Aztán van egy olyan, ami csak annyit említ, hogy Crash of Duty, ami a játék stabilitására utal. (Magyarul: gyakran akad ki és lép ki akaratunkon kívül.)
„Ez az egyetlen battle royale, ahol a csapatom tagjai egytől egyig a játék kiakadása miatt estek ki. Tele van bugokkal, gyakran kiakad, és van merszük az arcodba tolni a DLC-t, amikor elindítod a játékot. Többet zuhan mint a kripto,” írja az egyik kritikus felhasználó. „Ez a játék vacak. Már három hete megjelent, de még mindig nem tudok úgy leszállni, hogy ne akadjak bele az ejtőernyős animációba, vagy ne kelljen legalább 45 másodpercet várnom, hogy az előttem lévő pálya kirajzolódjon,” írja egy másik értékelés.
A mostanában beküldött értékelések ezeken felül kapcsolódási problémákat, teljesítménybeli hibákat, a játékosok nevének kényszerített átírását, és úgy általában a Call of Duty-fiókkal kapcsolatban is kritizál a játékostábor. A leggyakrabban megemlített hiba az, amikor lootolna a játékos, de nem képes erre, ugyanis az általa felszedni kívánt tárgy beleglitchelődik a földbe, terepbe, és nem lehet felszedni. Azért itt meg kell állnunk, hogy megkérdezzük: ez a tesztelés során hogy a fenébe jutott át a rostán?!
Az egyik kedvencünk ez az értékelés: „Ez a teszt újraindítást igényel.” És ez csak egy a 14798 értékelésből (és közülük mindössze 36% pozitív!).
Forrás: PCGamer