A korábbi Gears of War vezető dizájner, CliffyB felfedett néhány kiadatlan Locust-dizájnt, amelyekből kiderül, hogyan változhatott a faj a harmadik játék után.
Cliff Bleszinski egykor a Gears of War-sorozat egyik fő kreatívja volt. Most elárulta, milyen irányba vitte volna a franchise Locustjait a harmadik rész után. Bár még dolgozott néhány játékon, miután az Epic Games eladta a Gears of War jogait a Microsoftnak, a CliffyB néven is ismert fejlesztő elhagyta a játékipart. Ám továbbra is megosztja azokat a művészeti alkotásokat, amelyek megmutatják a franchise rajongóinak, mi lehetett volna.
Az egykori Gears of War vezető tervezője, Cliff Bleszinski nemrég megosztott a Twitteren egy olyan képsorozatot, amelyen olyan lehetséges Locustok látványtervei szerepelnek, amelyeket a harmadikon túl az Epic Games Gears of War jövőbeni címeiben is felhasználhattak volna, néhány rövid magyarázattal együtt.
Habár CliffyB nem működött közre a Gears of War 4-ben és azon túl, a játékokban szereplő Locustok átmentek némi változáson. Ám egészen másképp festenek, mint amit ő megosztott a közönséggel.
A Cliff Bleszinski által megosztott első potenciális Locust egy szárnyas, lábatlan lényt mutat, amely hasonlít a Skyrimből ismert Vampire Lordra. Narancssárga fényt bocsát ki, amelyet részben füst borít. A két hihetetlen, soha meg nem valósult Locust hasonlóan szárnyas és démoni. Az egyik kicsit alacsonyabb, a másikat pedig világosabb páncél borítja, és mindkettő vérvörösen izzik a szárnyaiból. Egy másik egyedi teremtmény olyan, mint egy Cacodemon a Doomból, amelynek éles fogú aligátor arca van, és látszólag kisebb víz alatti lények veszik körül.
A Cliff Bleszinski által eddig megosztott utolsó Gears of War 3 utáni Locust-ötlet a Dragon Age-franchise Qunarijaira hasonlít, egy megfelelően sötét csavarral. A többi sáskához hasonlóan, amelyeket az ex-fejlesztő bemutatott, ez a „Big Bad”-nek nevezett lény is fekete, tüskés páncélba van öltözve, amely talán megvédi őket egy Lancer rohamlöveg néhány sorozatlövésétől.
Sok rajongó csalódottságának adott hangot, hogy Cliff Bleszinski nem folytatta a Gears of War munkálatait a harmadik részen túl. Az új játékok egyes aspektusait „woke”-nak találják. Mások Lovecrafthoz és Doomhoz hasonlították az alkotásokat.
Az egyik játékos a Twitter-folyamot arra használta fel, hogy a Gears 5-ben szereplő Locustoknak szúrjon oda. Míg egy másik játékos szerint az eredeti játékok zsenialitása elveszett az évek során.
Forrás: Twitter
Here's the rough direction I wanted to take the Locust in after Gears 3. pic.twitter.com/Gh8sabNtMa
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) December 7, 2022
And here's an underwater Ticker.
I'm going to go shower now. pic.twitter.com/ibLlEz5g3g
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) December 7, 2022