Erődemonstráció lesz a Final Fantasy XVI!

A „tizenhatos végső fantázia” producere szerint a játék be fogja mutatni, hogy mire is képes a PlayStation 5, ha a fejlesztők mindent beleadnak.

 

Miközben a Square Enix az élő szolgáltatásos (live service) modellel idén két hatalmas bukást is felmutattak (ugyanis a Babylon’s Fall mellett néhány napja közölték, hogy a Chocobo GP-nek is annyi), azért a hagyományosabb megközelítésű JRPG-k között még igyekszik maradandót alkotni. Ezért is váltott a cég a saját fejlesztésű Luminous Engine-ről (amit a Forspoken használni fog) az Unreal Engine 5-re a Final Fantasy XVI-on, és ez is fontos lépés lesz afelé, hogy komoly technológiai teljesítményt érjen el vele a három és fél évtizede népszerű franchise.

Néhány napja volt a Final Fantasy XIV Letter from the Producer élő adás, amiben értelemszerűen az MMORPG producere, Yoshida Naoki, avagy Yoshi-P beszélt a játékról (ugyanis a FF XVI producere is ő lesz). Nem mondott sokat, de annyit fontosnak tartott, hogy a játék Revenge nevű trailere valós időben futott, és ezzel is szemléltetni akarta a Square Enix, hogy a Final Fantasy XVI megmutatja, hogy jó közek között mire képes a PlayStation 5. A játék hivatalos japán Twitter-fiókján pedig egy új képet láthatunk.

Esélyes, hogy a Final Fantasy XVI soha nem fog Xbox platformokon felbukkanni, ugyanis néhány napja arról írtunk, hogy a Microsoft panaszkodott a Sony-ra, mert exkluzív megállapodásokat kötött a cég a Square Enix-szel és a Konamival, hogy a Final Fantasy XVI, a Final Fantasy VII Remake, illetve a Bloober Teamnél készülő Silent Hill 2 Remake csak PlayStationön (illetve PC-n) maradjon.

A játék amúgy június 22-én fog megjelenni PlayStation 5-re, ahol fél évig marad exkluzívként, így legjobb esetben 2023 karácsonya előtt még felbukkanhat a Steamen a PC port, ha a Square Enix a lehető legkorábban kiadja a portot, viszont érdemes inkább 2024-ben gondolkodni. Persze a japán kiadó még semmit nem mondott más verziókról, de fix, hogy minimum PC-n ott lesz a Final Fantasy XVI.

Forrás: WCCFTech

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu