Dead Space Remake: új mellékküldetések; Isaac nagyobb szereppel bír

A játékról megtudtuk, hogy a konzolos teljesítmény és minőségre kihegyzett mód milyen felbontást és frame rate-et céloz meg.

 

A Motive áll a bezárt Visceral Games hagyatékának felújítása mögött, és korábban úgy nyilatkoztak a fejlesztők, mintha a forgatókönyvet Isaac Clarke megszólaltatása miatt tették volna, de ennél többről van szó: „Ha nem romlott el, ne javítsd ki. A legtöbbször arról szólt, hogy hagyjuk békén azokat a [játékbeli] ütemeket, amelyek olyan nagyszerűvé tették a játékot, és javítsunk azokon, amik problémásak voltak, és amelyekről úgy gondoltuk, hogy jobbak lehetnek. Gyakran nehéz volt ezen a vonalon járni, de szerintünk nagyon jó egyensúlyt találtunk.”

De például Nicole és Mercel, vagy a kevésbé fontos karakterek (Jacob Temple, Elizabeth Cross) szerepe is megnőtt. Joel MacMillan, a Dead Space „kivitelezési igazgatója” szerint ők még mellékküldetéseket is kaptak, így jobban megtudhatjuk az Ishimura elpusztulása mögötti részleteket: „Fontos volt, hogy több hátteret, mélységet és motivációt adjunk nekik, hogy a személyes kapcsolatok értelmesebbnek tűnjenek. Van tehát néhány nagyon meggyőző szál, amit a játékosok követhetnek ezeken az új mellékküldetéseken keresztül.”

Isaac alaposan át lett tervezve, ugyanis most már nem egy néma figura lesz, aki csendben mindenki parancsát teljesíti visszakérdezés nélkül. Roman Campos-Oriola, a Dead Space kreatív rendezője szerint most már a többi karakterrel közösen dolgozza ki a megoldásokat, ha azokban be tudja vetni a mérnöki képességeit: „Egy kicsit jobban részt vesz az eseményekben és a problémák megoldásában. Része a beszélgetésnek. És ez mélyebbé teszi a karaktert; több hatalmat ad neki.”

MacMillan az Inverse-nek elmondta azt is, hogy majdnem kivették a játék megállításáak lehetőségét a Dead Space Remake-ből, de végül nem döntöttek emellett: „A horrorjátékokban szünetet tarthatsz, és ott van egy pillanatnyi biztonságod. Levegőt vehetsz. Ez oldja a feszültséget. De a tartós online játékokban több tucat emberrel játszol, és nem tudod csak úgy megállítani mindenki játékát. Szerintem ennek a funkciónak a megszüntetése sokkal hatásosabbá tenné a horrorjátékokat. Tényleg úgy éreznéd, hogy valójában sosem vagy biztonságban.”

A Dead Space eredeti, 3D-s térképe helyett egy 2D-s opciót kínál a remake, amiben New Game+ mód is lesz. Az Electronic Arts a Twitteren közölte, hogy a PlayStation 5-ön és az Xbox Series X-en a teljesítményre kihegyezett performance mód 1440p felbontásra viszi le a játékot, ami eközben 60 FPS-sel fut. A minőségi opció, a quality pedig bekapcsolja a sugárkövetést (ray tracing), és 4K-n fut, cserébe 30 FPS-sel. A játék január 27-én jön PlayStation 5-re, Xbox Seriesre és PC-re.

Forrás: WCCFTech, WCCFTech, PSU

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu