Assassin’s Creed Mirage: komoly változásról beszélt a játék rendezője!

Az Assassin’s Creed Mirage rendezője, Stephane Boudon szerint az RPG stílusú folytatások után az új játékkal kész visszatérni a sorozat gyökereihez.

 

 

Stephane Boudon, az Assassin’s Creed Mirage kreatív igazgatója elmondta, hogy a franchise legújabb része visszanyúl a játékok régebbi változataihoz. A rajongók inkább Altaïr Ibn-LaʼAhadhoz illő történetre számíthatnak a játékban, mint Eivorhoz.

Az Assassin’s Creed franchise utolsó három darabja, azaz az Origins, az Odyssey és a Valhalla inkább az RPG stílusú játékmenetet és történetvezetést követte, mint az elődök.

A fejlesztést ezúttal az Ubisoft Bordeaux vezeti. A készítők különböző inputokat gyűjtött össze, amikor a legújabb Assassin’s Creed-kaland megalkotására került sor.

Az Ubisoft meghallotta a rajongók növekvő kritikáját a játékmenetet illetően. A legutóbbi három játék persze sokaknak tetszett. Ám számos olyan játékos akadt, aki visszavágyott arra a játékstílusra, amivel a sorozat indult. Úgy tűnik, a fejlesztők megfogadták ezeket a visszajelzéseket. Azt ígérik, hogy az Assassin’s Creed Mirage játékmenete ismét a parkour, a merényletek és a lopakodás alapelemeire fog koncentrálni. Maga a történet is jóval visszafogottabb lesz. Az élmény jobban hasonlít majd a legkorábbi játékokra. A játékosok ezúttal Basim Ibn Is’haqot, egy utcai tolvajt követik majd a 9. századi Bagdadban. A játék állítólag önálló lesz, ami a történetét illeti. A játékosoknak nem kell majd tudniuk, mi történt korábban a franchise-ban.

Természetesen, ahogy az várható volt, lesznek új mechanikák, amiket felfedezhetünk. A játékosoknak nem kell majd azzal megküzdeniük, hogy teljesen visszatérjenek az alapokhoz. Az Ubisoft Bordeaux átdolgozta a lopakodási eszközöket. Új fejlesztéseket adtak az olyan jól ismert segédeszközökhöz, mint a késdobás vagy a füstbomba. Mindezt abban a reményben, hogy minden játékos megtalálja majd a neki tetsző játékstílust. Az Assassin’s Creed Mirage egyike annak a 6 közelgő játéknak, amelyet a Ubisoft az Assassin’s Creed sorozaton belül jelentett be.

A következő két játék kódneve Red és Hexe, és a hírek szerint a Red a vadonatúj Assassin’s Creed Infinity mellett fog megjelenni, amely egy olyan csomópont lesz, amely állítólag az összes játékot egy összefüggő történetté fogja összefogni.

Az Assassin’s Creedet, mint franchise-t rengetegszer nevezték már fáradtnak. A megszokott elemeket használja, anélkül, hogy képes lenne eléggé megújítani az élményt ahhoz, hogy a különböző helyszíneken is friss maradjon. Az Ubisoft nagy ambíciókat dédelgetett, amikor az Assassin’s Creed játékokat inkább az RPG formátum felé alakította. Ám nem egészen úgy alakult, ahogy ígérte. Ezért van értelme, hogy a cég valami mással próbálkozzon. Tekintve, hogy sok játékosnak viszketett már a vágya, hogy visszatérjen az Assassin’s Creed gyökereihez, ez lehet a helyes döntés.

Forrás: GamesRadar

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu