Dead Space Remake: csak eleinte lesz nagyon ismerős

Minél inkább előrébb jutunk a történetben, annál inkább nyúlt bele a Motive a Visceral Games hagyatékába.

 

A GamesRadar interjút készített Philippe Ducharme-mal, a Dead Space Remake senior producerével, aki megerősítette, hogy eleinte félrevezető lehet a játék hasonlósága a 2008-as eredetivel, ugyanis ahogy halad előre a történetben Isaac Clarke, annál inkább lesznek változtatások (azon túl, hogy a főhős most már nem egy néma karakter, hanem aktívan fel fog szólalni többször is; erről rérgebben írtunk már).

„A játék kezdeti része, ha egymás mellett játszod őket (az eredetit és a remake-et), rendkívül hasonló lesz, de aztán ahogy haladsz végig néhány fejezeten, vannak olyan feladatok, amelyek nem voltak annyira népszerűek. Biztosra akartunk menni, hogy ha változtatunk, akkor az valóban az egyik fő pillérünkre reflektáljon […] és ne csak azért változtassunk, mert úgy gondoltuk, hogy jobban tudjuk, mint az eredeti csapat, mert ők csodálatos munkát végeztek. Meg kellett találnunk a módját, hogy betöltsük ezeket a hiányosságokat, hogy a játékos ne érezze azt, hogy „Ó, én már voltam itt, minden rendben van, biztonságban vagyok.” Nem, soha nem vagy biztonságban. Valószínűleg rád fognak ugrani. Valaki az ebédpénzedet akarja, és nem éppen barátságosak,” mondta Ducharme.

Valahogy minden egyes remake belenyúl az alapanyagba. Voltak azért jó próbálkozások (az eredetileg Nintendo GameCube-ra megjelent Resident Evil ilyen volt, és talán a PlayStation 2-ről PlayStation 4-re átvitt Ratchet & Clanket is ide lehet venni), de azért az év során két remake is lesz, ahol lesznek módosítások (és ha a Silent Hill 2 Remake valahogy idén kijön, akkor három), ugyanis a Resident Evil 4 Remake sem marad teljesen érintetlen. Erre nyugodtan mondhatjuk, hogy ez egy kétélű kard. Kockázatos, ha az eredmény rossz, akkor arról csak az „új” fejlesztők tehetnek.

A Dead Space Remake január 27-én fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Seriesre és PC-re. (Aki Steamen előrendeli a játékot, ingyen megkapja a Dead Space 2-t. A 3-ról nem beszélünk!)

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu