A nulláról kezdi újra a 343 Industries a Halo jövőjét?

A nagy dirrel-dúrral bejelentett technológiájuk is állítólag a szemetesben végezte, akkora a baj.

 

Bonnie Ross, Joe Staten és Kiki Wolfkill csak három nagyobb név a 343 Industriestól távozók közül, és nemrég azt is hallottuk, hogy a Microsoft komolyabb leépítéseiben a stúdió is érintett volt, és a cégtől hallottuk, hogy a Halo jövője jó kezekben van, satöbbi. Hiába próbálják a redmondiak pozitívan ábrázolni a 343 Industries állapotát, szinte nyilvánvaló, hogy problémák vannak a stúdió körül, és ezt nem lehet rövid időn belül megoldani.

A Bloombergnek író Jason Schreier szerint a 343 Industries lényegében egy rebooton esik át. Bár Matt Booty, az Xbox Game Studios vezetője szerint a stúdió alkalmazottai a Halo élén maradnak, a csapat legalább 95 embert vesztett el, ami nem hangzik olyan soknak, ha a 2021-es étszámukat (kb. 750 fő) figyelembe vesszük, ám Schreier szerint a leépítésekben sok Halo-veterán, illetve magasabb beosztású alkalmazott is érintett volt.

De nem csak ebben a tekintetben érdemes változásokra készülni. Állítólag a Slipspace Engine-ről is lemond a 343 Industries. Ez azért is szomorú, mert konkrétan csak a Halo Infinite-ben használták a technológiájukat, és helyette az Epic Gamestől az Unreal Engine 5-öt használják. Több névtelen alkalmazott szerint az Extraction és az Assault, két klasszikus többjátékos mód is pont a Slipspace miatt nem jelent még meg. Az első UE5-ös projekt Schreier szerint a régóta pletykált nagy játékmód lesz a texasi Certain Affinity-től, a kisegítő stúdiótól, ami először egy battle royale volt, de azóta nagy fejlődésen eshetett át. Sztori DLC? Nem lesz, állítja Schreier, ugyanis a stúdió inkább az Unreal Engine 5-tel kísérletez, és az új Halo-játékokból készít több tervezetet a Microsoftnak.

Mindez nem hivatalos, ám ne feledjük, hogy a Halo Infinite a többszöri halasztás ellenére is hiányosan rajtolt el, és a megjelenése után is milyen lassan bővült…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu