Az Electronic Arts nagyon nem akarja a Titanfall nevet látni a játékpiacon (leszámítva az annak univerzumában játszódó Apex Legendset; igaz, ennek mobilos változatát nemrég elkaszálta az Andrew Wilson vezette kiadó).
Néhány napja tudjuk, hogy az Electronic Arts törölt egy Titanfall-projektet, ami a Respawnnak, az IP fejlesztőcsapatának biztosan fájhatott. A neve Titanfall Legends lett volna, és erről Jeff Grubb a Game Mess Mornings közvetítése során többet is elárult. A játékot szerinte az id Software jelenleg legújabb játéka, a DOOM Eternal ihlette (ami nem csoda, ha valami sikeres, akkor sokan imitálni próbálnak; nem véletlenül hat a Genshin Impact látványra úgy, mintha a The Legend of Zelda: Breath of the Wildot látnánk…).
A Titanfall Legends egy egyjátékos játék lett volna. Az Electronic Arts és a Respawn úgy tervezett, hogy az Apex Legends az Activision Blizzard King Call of Duty-jához hasonló platformjává vált volna, és ennek része lett volna a törölt projekt. Emiatt lettek volna benne az Apex Legendsből a legendák (Legends, azaz a karakterek), akik a játszható karaktereknek különleges képességeket biztosított volna. A Titanokat nehezen lehetett volna megszerezni, így egyedi lett volna velük harcolni. BT nagy szerepet kapott volna a Titanfall Legends történetében, Rampart pedig a feltámasztó szerepét töltötte volna be.
Grubb szerint azért lett a játék törölve, mert az Electronic Arts anyagilag túl nagy költségnek tekintette volna az Apex Legends-univerzum ilyen téren történő bővítését, és hogy egy egyjátékos játék nem tudna annyi pénzt generálni, mint egy többjátékos termék. Oké, kedves Electronic Arts, akkor hadd említsünk már meg egy olyan játékot, ami egyjátékos volt, és mégis fogyott rendesen: Star Wars Jedi: Fallen Order. Mond ez a név valamit?
Szokás szerint a kiadó nem tudja megérteni, hogy egy egyjátékos játék fejlesztése olcsóbb. Nem kellenek hozzá szerverek (kivéve, ha a PC-s verzió nyakába púpként Denuvót raknak… oh wait, az EA pont ezt szokta tenni), olcsóbb így a fenntartása, és nem kell a túlzottan elburjánzott, és ennyi játékost fenntartani képtelen élő szolgáltatású (live service) modellben bízni, mert az nem egy végtelen pénztárca. Csak ezt sokan nem fogják fel.
Forrás: WCCFTech