Kihagyták az eredeti stábot a Metroid Prime remastered verzióból, az egyik fejlesztő „rendkívül csalódott”

A Metroid Prime egyik eredeti fejlesztője csalódottan vette tudomásul, hogy a remastered verzióból az eredeti stábot kihagyták a kreditekből.

 

A Retro Studios egy korábbi fejlesztője csalódottságának ad hangot a nemrég megjelent Metroid Prime Remastered egyik aspektusa miatt, és az eredeti fejlesztők kreditpontjainak hiányát kommentálja. A remaster a hónap elején került digitálisan árnyékba, ahol a február 2023-as Nintendo Directben szerepelt, mielőtt a bemutató befejezése után egy nappal bejelentették volna a megjelenését. A remaster rengeteg dicséretet kapott, nem csak azért, mert frissítette a Metroid történetének egyik legkedveltebb játékát, hanem azért is, mert jobb lett, mint egy egyszerű vizuális frissítés. Ennek ellenére a játék egy korábbi fejlesztője kritizálta a Metroid Prime Remastered néhány aspektusát.

Ezek a kritikák Zoid Kirsch-től származnak, aki a Retro Studios programozója és vezető játékmenet-mérnöke volt az első két Metroid Prime játéknál. A harmadik játék fejlesztésekor hagyta el a stúdiót, és 2021-ben vonult vissza az iparágtól. Manapság olyan történeteket oszt meg a játékok fejlesztéséről, amelyeken dolgozott, például amikor a játék aranylemezre kerülése után egy speedrun-t hajtott végre. A nemrég megjelent Metroid Prime Remasteredhez is hozzászólt, csalódottságának adott hangot azzal a gyakorlattal kapcsolatban, hogy őt és az eredeti fejlesztőket kizárták a végkredittel.

Egy Kirsch által közzétett tweetben kijelentette, hogy bár nagyra értékeli a Metroid Prime remasterelésében segédkező számos stúdiót, „csalódott”, hogy a remaster nem tartalmazza a játék teljes eredeti kreditpontját. Megjegyezte, hogy nagyon sok emberrel dolgozott együtt, hogy a játék azzá váljon, ami volt, és mindannyian megérdemlik, hogy szerepeljenek a szekvenciában. Úgy érezte, hogy többnek kellene lennie, mint az egyetlen kreditkártyának, amely röviden leírja, hogy az eredeti munkáján alapul.

Igen, én nem rajongok ezért a gyakorlatért. A remastereknél, amelyeken dolgoztam, az eredeti játéknak adtunk hitelt. néhány esetben a remaster csapat elé tettük őket. nem jó — MVG (@ModernVintageG) February 11, 2023

A Nightdive Studios egyik fejlesztőtársa, ModernVintageGamer szintén csalódottságának adott hangot emiatt. Megjegyzi, hogy azoknál a remastereknél, amelyeken ő dolgozott a Nightdive-nál, azokat is bevonja a sorrendbe, akik eredetileg is dolgoztak a játékon, és egyes esetekben az eredeti csapat előbb jelenik meg, mint a remasterelt csapat. Azzal fejezi be, hogy rossz gyakorlatnak tartja, hogy a fejlesztőket kizárják a játék kreditpontjaiból.

Ez a gyakorlat az évek során kiadott különböző remastereknél is gyakori probléma volt. Tavaly a Bandai Namco által kiadott Pac-Man World Re-PAC szintén kizárta az eredeti fejlesztőket a kreditekből, amit a játék egyik eredeti munkatársa kritizált. Végül mégis megjelent egy javítás a Pac-Man World Re-PAC-hoz, amely visszahelyezte a játékba az eredeti krediteket. Úgy tűnik, a rajongók azt szeretnék, ha a Nintendo a Metroid Prime Remastered esetében is ugyanezt az udvariasságot követné, és az eredeti kreditpontokat is bepatchelné a játékba.

A Metroid Prime Remastered Nintendo Switchre már elérhető.

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu