Phil Spencer: „A Halo sorozatnak a The Last Of Us-hoz hasonlónak kéne lennie”

MOZI HÍREK – Az Xbox-vezér mintha itt is próbálná lekenyerezni a Sony-t, hogy ne ellenkezzen az Activision Blizzard King felvásárlása miatt (ugyanis pont a PlayStation a legnagyobb ellenzője annak, hogy a Microsoft 68,7 milliárd dollárért bekebelezné a Call of Duty kiadóját).

 

A The Last of Ushoz képest tavaly a Halo eléggé más irányzatot jelölt ki (és arról a sorozatról talán pont azért beszéltek sokat, mert abban Master Chief elvesztette a szüzességét…), így ki lehet mondani, hogy a Sony és a Microsoft ellentétes stílust képviselt a televíziós adaptációban. A Microsoft már rábólintott arra, hogy a Halo a második szezont is megkapja a Paramount Pluson, és Phil Spencer kb. ki is mondta, hogy a The Last of Usból el fognak lesni pár trükköt…

Míg a The Last of Us fogadtatása szinte kizárólag pozitív volt, a Halo esetében a rajongók erősen kritikusak voltak, a sajtó pedig nem teljesen pozitív véleményt alkotott a sorozatról, amit a Paramount Plus előfizetői táborához képest viszonylag sokan néztek (és a Halo Infinite vártnál gyengébb eredménye és megjelenési utáni támogatása nem segített). Spencer az IGN-nek azt mondta, hogy a The Last of Us-adaptáció „hihetetlenül magasra teszi a lécet. Mindannyiunknak arra kellene törekednünk, hogy ugyanezt a lécet elérjük a televíziós munkánkkal? Feltétlenül. Ugyanezt mondhatnám a videojátékok esetében is.” Szerinte Neil Druckmannak jelentős szerepe volt a sikerben, és a HBO-n látható sorozatot fantasztikusnak nevezte, és inspirálja a Microsoftot, hogy a lehető legjobb teljesítményt nyújtsa. Ezt szeretné a Halo körül látni TV-s és játékos elképzelésben egyaránt.

A Halo 2. szezonját már a tavaly márciusi rajt előtt megerősítették, de még nem tudni, mikortól lesz látható. Az első évad a Paramount legjobb műsorai között van, megelőzve az 1883-at és a Yellowstone-t. Túl sokat változott a háttértörténet a játékokhoz képest, és emiatt egy másik Halo-ként kezelik ezt, mivel pl. Master Chief többet mutatja az arcát mint nem, és sok dolog nem egyértelmű a sztoriban.

Innen nehéz lesz megszorongatni a Naughty Dog művét.

Forrás: GameRant

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu