Teljesen átírta a Forspoken történetét a Square Enix!

A Forspoken koncepciójának írója megerősítette a pletykákat, amik a játék megjelenése után bukkantak fel a neten.

 

Ezek lényegében arról szóltak, hogy a játék alaposan megváltozott a fejlesztése során. Gary Whitta (Zsivány Egyes – Egy Star-Wars történet) elbeszélgetett Alanah Pearce-szel ennek kapcsán, ugyanis a Forspoken koncepcióját ő hozta össze, de nem ő írta a párbeszédeket, és nem is játszott a játékkal, ugyanis lényegében az elképzeléséből csak a világ neve (Athia) maradt meg, miután a Square Enix rebootolta a narratívát, és az írókat is többször lecserélte. Ez elképesztő!

„Soha nem írtam egy sornyit sem a párbeszédből, de ugyanakkor nem is láttam a kész játékot. Nem játszottam a Forspokennel. Azt hiszem, az eredeti koncepciót vagy valami ilyesmit nekem tulajdonítják. Az történt, hogy a Square Enix öt vagy hat évvel ezelőtt megkeresett, és azt mondta: „Van ez az ötletünk, de ez még csak az ötlet csírája. Hajlandó lennél segíteni nekünk a világ, a mitológia és a történet felépítésében?”. Elmentem, és előálltam néhány ötlettel, majd bemutattam őket. Tetszettek nekik, és azt mondták: „Vezetnél egy írói szobát, hogy tényleg kiépítsük?” Imádom az írói szobákat, ez az egyik kedvenc helyem. Semmi sem okoz nagyobb örömet, mint egy szobában lenni más igazán tehetséges írókkal, és csak úgy csámcsogni és beszélgetni a történetekről. Egy csomó ilyet csináltam már.

Azt mondtam, hogy szeretnék csinálni egy szobát, és kiválasztottam egy csomó írót, akiket csodálok a filmekből, a tévéből, a videojátékokból és az irodalomból, és egy hétig ültünk egy szobában Los Angelesben a Square Enix vezetőivel. Felvetettünk egy csomó ötletet, és kitaláltuk, hogyan működne a mágia, és itt van a világ története, meg ilyesmi. Az egyetlen dolog, amiről tudom, hogy hozzájárultam a játékhoz, az a világ neve. Az Athia nevet én találtam ki, és a játék világát még mindig így hívják, de szó szerint ez az egyetlen dolog, amit biztosan tudok, hogy az én nevem szerepel a játékban. Az történt, hogy néhány hónappal ezután visszajöttek hozzám és az egyik másik íróhoz, és azt mondták: „Újrakezdjük, hogy teljesen újraindítsuk a történetet; azt akarjuk, hogy most ez legyen”.

Valami olyasmit javasoltak nekünk, ami nagyon közel áll ahhoz, ami most van, ami egy lányról szól a való világból, akit beszippant egy fantáziavilág. Az általunk készített verzió nem volt ilyen. Azt mondták: „Azt akarjuk, hogy ez a lány a való világból jusson el ebbe a fantáziauniverzumba”. A probléma az volt, hogy akkor már sem én, sem a másik író nem voltunk elérhetőek, mert túl elfoglaltak voltunk, és azt akarták, hogy mi írjuk meg az egészet. Mindketten tudtuk, hogy milyen hatalmas vállalkozás egy egész videojátékot megírni, ezért azt mondtuk: „Nézd, sok sikert hozzá, nyilván használjatok bármit, amit adtunk nektek, ha az kompatibilis ezzel az új verzióval, de ennél tovább nem tudunk menni”. Aztán azt hiszem, Amy (Hennig) és Todd (Stashwick) utánunk jöttek, és végeztek egy kis munkát, aztán elmentek, és azt hiszem, volt egy csomó más író is, akik a Forspoken-t írták,” mondja Whitta.

Gratulálunk a Square Enixnek. Fejetlenségből jeles.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu