Remastert érdemel a Dragon Age: Origins az írója szerint!

David Gaider szerint „extrarealisztikus, nyálkás mellbimbó textúrákkal” is rendelkezhetne az eredetileg 2009-ben megjelent játék…

 

Mostanában szinte mindegyik kiadó remake-el (és ezzel akár remekel…). Az Activision Blizzard az első két (2007-ben és 2009-ben megjelent) Call of Duty: Modern Warfare-t gondolta újra, az Electronic Arts a 2008-as Dead Space-et dolgozta át (és már érdeklődik egy kérdőívben, hogy a második és harmadik részt is remake-elje, erről a minap írtunk), a Ubisoftnál készül a 2003-as Prince of Persia: The Sands of Time Remake (hacsak a nadrágszíj meghúzása során nem állították le a fejlesztését; ezt a Yves Guillemot vezette kiadóból kinézzük…), nem beszélve a Splinter Cellről. Aztán ott van a Capcomtól az egy hónap múlva megjelenő Resident Evil 4 Remake, jó tizennyolc évvel annak megjelenése után, és a CD Projekt RED is bejelentette, hogy az első The Witcherből az Unreal Engine 5-ön új változatot készít…

Talán emiatt írta a Twitteren David Gaider, az első három Dragon Age írója, hogy talán ezt a játékot elővehetné az Electronic Arts, hogy remastert készítsen (igaz, a határvonal egy remaster és egy remake között nem olyan egyértelmű, és erről egy másik ex-BioWare-es, Mark Darrah beszélt régebben): „Ha már a múlt századbeli játékok remasterelésénél tartunk, mi a helyzet a Dragon Age Originsszel? A grafikája már a megjelenés idején is elmaradt a korábbitól… el tudod képzelni vadonatúj PlayStation 5-ös funkciókkal? Még a Dragon Age: Inquisition-szintű grafika is nagyszerű lenne! Én csak azt szeretném, hogy Morrigan ne legyen olyan vállú, mint egy amerikai focista, és hogy a szexjelenetek ne úgy nézzenek ki, mintha valaki bábukat ütögetne össze és azt kiabálná, hogy „most csókolózzatok!”.

A Dragon Age Origins összes női modellje a férfi animációs riget használta. Úgy gondoltam, hogy ez különösen furcsán nézett ki Morriganen, akinek egyedi modellje nagyon karcsú volt, és ennek megfelelően módosították (különösen a vállaknál). Nem tudom nem észrevenni a változást. Nem szándékozom másra utalni. Morrigan még mindig remekül nézett ki a Dragon Age Originsben? Persze. Lehetett volna több testalkat a Dragon Age során mindkét nem számára, beleértve a még szélesebb vállakat is? Ez nagyszerű lett volna, de a modellezőket és az animátorokat korlátozta a rendelkezésre álló rigek sokfélesége. Egyszerűen ez így működött…”, írta Gaider, aki a broodmother ellenfeleknél említette meg, hogy náluk lenne ez a nyálkás, valódinak kinéző mellbimbó textúra.

A BioWare a Dragon Age: Dreadwolfon dolgozik épp, Gaider pedig az idén megjelenő Stray Gods: The Roleplaying Musicalen.

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu