A Microsoft marketingjét nem nagyon tudjuk értelmesnek nevezni, de azért öröm látni őket, hogy a poént nem veszik magukra, és megvalósítják azt, amiről a vicc beszél.
Az Xbox Series X-et az internet nemes egyszerűséggel egy hűtőnek nevezte, mert akkora böhöm egy készülékről van szó egy minimális dizájnnal, ha szemből nézzük. Erre a Microsoft úgy gondolta, hogy akkor ezt meg is valósítja, és ennek eredménye lett a 2021-ben megjelent Xbox Series X hűtő, ami kb. 100 dollárért, kb. 40-45 ezer forintért vásárolható meg. Ezt a hűtőt a Microsoft a Ukonic-kal közösen hozta össze, és benne maximum tizenkét doboznyi innivalót tárolhatunk el. Egy USB-csatlakozóval tölthetjük készülékeinket, a minifrigót pedig egy adapterrel a konnektorba dughatjuk.
De ez még csak a kezdet, ha a francia XboxSquadnak hihetünk. A site azt állítja, hogy a licenszelt Xbox Series S kenyérpirítót már elő lehet rendelni (ára 60 euró, tehát 25-30 ezer forint körül lesz), és hamarosan ezt is megtalálhatjuk a boltok polcain. A kenyérpirító egy új termékcsalád része lesz, így Xboxos ramentányért, RGB-s egérpadot, dobozt, és tolltartót is találhatunk majd a Microsoft brandjével felvértezve. (Ha ez igaz, akkor eléggé eleresztették a lovat a kreativitásuk esetében.)
Értjük, hogy kell a marketing, mert fel kell kelteni az emberek figyelmét, hogy ne csak potenciális fogyasztók, hanem tényleges vásárlók lehessenek. (Nem véletlenül megy a magyar televíziós csatornákon a Sony Live from PS5, azaz Élőben a PS5-ről kampánya. Vajon a Microsoft errefelé miért nem próbálkozik?) Viszont ez már inkább a ló másik oldala lehet, mert a Sony-tól nem látunk olyat, hogy PlayStation 5-ös könyvespolcot ad ki a cég (és ez egy teljesen véletlenül eszünkbe jutott gondolat volt), mert nekik nincs ilyen ötletük, és valljuk be, nem is kell nekik ilyesmit megcsinálni.
Viszont azt meg kell kérdeznünk, hogy kinek a hülye ötlete volt éppen egy KENYÉRPIRÍTÓT csinálni?