A Techland stúdió, amely a Dying Light zombis akciójátékot készítette, egy új fantasy játékon dolgozik. A még cím nélküli projekt egy tágas és egzotikus nyílt világban játszódik, ahol a történetvezetés és a parkour mozgás is fontos szerepet kap. A fejlesztők most egy újabb koncepciórajzot osztottak meg a játékról.
A Techland tavaly májusban jelentette be, hogy egy “AAA minőségű nyílt világú akció-RPG” játékon dolgoznak fantasy környezetben. Az első koncepciórajzon egy természetes tájat láthattunk nagy sziklákkal és romokkal teli templomokkal. A mostani rajzon viszont több részletet is felfedezhetünk.
Egyrészt látunk egy karaktert, aki egy nagy fa ágán lógva mászik fel. Ez arra utal, hogy a Dying Light-ban megismert parkour mozgás visszatér ebben a játékban is. Másrészt jobban érzékelhetjük a világ méretét és változatosságát: minden irányban messze elnyúló látképet látunk, amelyben falvakat és templomokat is felfedezhetünk. Ez nem lesz egy magányos és elhagyott világ. Ráadásul nem is egy alternatív Földön játszódik: az égen egy nagy darabokra tört holdat látunk.
Nézd meg te is az alábbi képen:
[Image]
„Soha nem hagyjuk abba a fejlődést! Legújabb játékunk egy narratívára épülő #fantasy eposz lesz, egy felfedezésre váró egzotikus nyitott világgal. Arra törekszünk, hogy egy lebilincselő történetközpontú #AAA címet hozzunk létre, amely ötvözi és finomítja a játékmenet legjobb aspektusait, amelyekről a Techland ismert.”– írta a Techland Twitteren.
A játékról még nem sokat tudunk, de tavaly azt jelentették be, hogy több CD Projekt Red veteránt is leigazoltak hozzá, köztük A Witcher 3 narratív rendezőit Karolina Stachyrát és Arkadiusz Borowikot, valamint az open-world rendezőt Bartosz Ochmant. Íme, mit mondott erről Pawel Marchewka, a Techland vezérigazgatója:
„Ambíciónk az, hogy bemutassunk egy vadonatúj IP-t (saját tulajdonú márkanevet), amely nagyon eltér attól, amit az elmúlt években csináltunk. Egy teljesen next-gen élményt akarunk létrehozni. Egy új fantasy epikus történetet egy hatalmas nyílt világban, amelyet az évek során szerzett készségeinkkel és tapasztalatainkkal táplálunk meg új ötletekkel, szenvedéllyel és kreativitással. Bár most még nem oszthatunk meg több részletet erről a projektről, mindannyian igazán elkötelezetten dolgozunk rajta és alig várjuk, hogy bemutassuk a játékosoknak, amikor eljön az ideje.”
A játék platformjai, megjelenési időpontja vagy akár a címe sem ismert még. De mit gondolsz? Izgatottan várod, hogy többet megtudj róla?
Forrás: Wccftech