A The Falconeer fejlesztőjének spinoffja, a Bulwark: Falconeer Chronicles egyedi módon építkezik.
Tomas Sala fejlesztő hamarosan megjelenő Bulwark: Falconeer Chronicles-je kapott egy proof-of-concept demót. Ebből ízelítőt kaphatunk a városépítő és a nyílt világ felfedezésének ígérkező kombinációjából. A demót „fejlődő demóként” harangozták be, egyfajta nyílt fejlesztésként, amely idővel frissülni fog, ahogy a fejlesztés során új funkciókkal bővül a játék.
A Bulwark újdonságát egy szabad formájú csomópont-alapú építési rendszer adja, amely lehetővé teszi, hogy új épületeket könnyedén lerakjunk egy 3D-s környezetre, miközben a köztük lévő utak automatikusan megépülnek.
Ahogy kattintasz, a tornyok között fából készült, burkolt utak alakulnak ki. Amikor a tornyokat később kőből építettre fejlesztheted, az ösvények is egyre masszívabbakká válnak.
Ugyanakkor léghajón keresztül felfedezheted a bázisod körüli világot. Ahogy egyre jobban felfedezed, új emberekkel találkozol, akiket toborozhatsz. Akadnak közöttük az áttelepülni vágyó telepesek, hajóskapitányok, kalózok és sárkánylovas varázslók. Ők mind a reakciódtól függően veled vagy ellened akarnak dolgozni. Ezek az új karakterek olyan egységeket biztosítanak, amelyek megvédik a léghajódat, letelepítik vagy fejlesztik a tornyaidat, vagy segítenek kereskedelmi útvonalakat létrehozni, hogy nagy távolságokon keresztül nyersanyagokat hozzanak be.
A fejlesztő Tomas Sala első munkája a The Falconeer volt, egy légi harci játék, amely nagy figyelmet kapott a stílusos akció, a csinos látvány és az indie hitelesség kombinációjával – Sala szóló fejlesztő.
Sokakat nagyon megfogott a Bulwark demója. Sala Falconeer világa ugyanolyan elbűvölő egy új perspektívából – vitathatatlanul még inkább a azok számára, akik jobban szeretik a stratégiai és menedzsment játékokat, mint a légi kutyaviadalokat. Ráadásul az építőeszközök, bár határozottan a fejlesztés korai szakaszában vannak, lenyűgözően könnyen kezelhetőek, ha egyszer elsajátítod a használatukat.