Diablo 4 béta: panaszkodnak a gamerek egy komoly probléma miatt, amely még hosszú évekig kísértheti a Blizzardot!

A Diablo 4 béta verziója aggodalomra ad okot a játékosoknak a repetitív dungeon szerkezete miatt, és ez a probléma hosszú távon is hatással lehet a játékra.

 

A Diablo 4 a Blizzard Entertainment egyik legvártabb játéka, amely a népszerű akció-szerepjáték sorozat negyedik része. A játék egy sötét és nyílt világban játszódik, ahol a játékosok szabadon felfedezhetik Sanctuary nevű földet, harcolhatnak démonokkal, gyűjthetnek legendás fegyvereket és páncélokat, és fejleszthetik karaktereik képességeit. A játékban öt osztály közül választhatnak: barbár, druida, necromanta, zsivány és varázsló.

A játék egyik legfontosabb eleme a dungeonok, vagyis a zárt térben zajló kihívások, amelyekben a játékosoknak számos ellenséggel és csapdával kell szembenézniük, hogy eljussanak a végén lévő főellenséghez és zsákmányhoz. A dungeonok nagy része procedurálisan generált, vagyis véletlenszerűen összeállított, hogy minden alkalommal más élményt nyújtsanak. A játékban háromféle dungeon típus van: történeti dungeonok, amelyek a fő küldetésekhez kapcsolódnak; világ dungeonok, amelyek a nyílt világban találhatók; és endgame dungeonok, amelyek a legnehezebb kihívásokat tartalmazzák.

A Blizzard 2022. március 24. és 26. között tartotta meg a Diablo 4 nyílt béta tesztjét, amelyben bárki kipróbálhatta a játékot PC-n, Xbox-on és PlayStationön. A béta teszt során a játékosok elérhették a 20. szintet, kipróbálhatták az öt osztályt és az első két régiót (Scosglen és Kehjistan), valamint részt vehettek PvP csatákban is. A béta teszt célja az volt, hogy visszajelzést gyűjtsön a játékmenetről, a grafikáról, a hangulatról és az esetleges hibákról.

A béta teszt után azonban sok játékos kifejezte elégedetlenségét és aggodalmát a dungeonokkal kapcsolatban. Sokan úgy érezték, hogy a dungeonok túl egyszerűek, unalmasak és ismétlődőek voltak, és nem nyújtottak elég változatosságot és kreativitást. A játékosok azt is panaszolták, hogy a dungeonok túl könnyűek voltak még az úgynevezett Nightmare nehézségi szinten is, és nem adtak elég motivációt és jutalmat az újrajátszáshoz. Ezenkívül sokan hiányolták az olyan funkciókat, mint például az időkorlátos dungeonok vagy az egyedi küldetések.

A Blizzard eddig nem reagált hivatalosan ezekre a kritikákra, de valószínűleg figyelembe veszi őket a játék további fejlesztése során. A Diablo 4 még nincs pontos megjelenési dátuma, de a Blizzard azt tervezi, hogy 2023-ban adják ki. Addig is a játékosok reménykedhetnek, hogy a dungeonok javulni fognak, és méltók lesznek a Diablo sorozat hírnevéhez.

Forrás: GameRant

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu