A Diablo 4 egyik legnagyobb vonzereje a dungeonökben rejlő kalandok és kincsek. A játék béta-verziójában azonban sokan panaszkodtak, hogy a dungeonök unalmasak és monotonok voltak. A Blizzard hallgatott a visszajelzésekre, és ígéretet tett arra, hogy javítani fog a dungeonökön a játék végleges verziójában.
A béta-verzióban a játékosoknak gyakran kellett visszafordulniuk ugyanarra az útra, hogy teljesítsék a küldetéseket vagy felfedezzék az összes titkot. Ez sok időt és energiát vett el tőlük, és csökkentette az élvezetet. A Blizzard elismerte ezt a problémát, és azt mondta, hogy változtatni fog a dungeonök kialakításán és felépítésén.
A Blizzard szerint a dungeonöknek változatosabbnak és izgalmasabbnak kell lenniük, hogy a játékosok mindig új kihívásokkal és meglepetésekkel találkozzanak. A dungeonöknek nem csak egyenes vonalúaknak kell lenniük, hanem több ágazattal és mellékúttal kell rendelkezniük. Az ellenségek mellett pedig más érdekességekkel is fel kell dobni ezeket, mint például rejtvényekkel, csapdákkal vagy titkos ajtókkal.
A Blizzard azt is elmondta, hogy a dungeonök nehézségi szintje is változni fog. A játékosok választhatnak majd, hogy milyen szinten akarnak játszani, és ez befolyásolja majd a dungeonök tartalmát és jutalmait. A magasabb szinteken több ellenség, nagyobb kockázat és nagyobb zsákmány várja majd a játékosokat.
A Diablo 4 még nincs kész, de a Blizzard folyamatosan dolgozik rajta, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsa a játékosoknak. A dungeonök csak egy része ennek az élménynek, de nagyon fontos része. A Blizzard reméli, hogy a dungeonök javításával még élvezetesebbé teszi a játékot.
Forrás: GameSpot