Star Wars Jedi: Survivor – Fontos frissítést kap a PC-s változat!

A Respawn végre orvosolja a Star Wars Jedi: Survivor-t sújtó számos problémát, miután a stúdió egy jelentős frissítést adott ki a PC-s játékosok számára.

 

A Respawn kiadta az első nagyobb frissítést a Star Wars Jedi: Survivor PC-s változatához. A játék megjelenése óta a rajongóknak számos teljesítménybeli problémával kellett szembenézniük, ami a Respawn hivatalos állásfoglalását eredményezte a Star Wars Jedi: Survivor megjelenésnapi teljesítményre vonatkozó panaszokkal kapcsolatban. Most úgy tűnik, hogy a fejlesztő betartja ígéreteit és javítja ezeket a teljesítménybeli problémákat.

A Star Wars Jedi: Survivor megjelenése előtti hónapokban a játékosok nagy várakozással tekintettek az új rész elé, különösen a Fallen Order néhány évvel ezelőtti sikerét követően. Bár a vélemények és az általános első benyomások ígéretes folytatást mutattak a Respawn részéről, a megjelenéskor tapasztalt számos teljesítménybeli probléma elhomályosította a fogadtatást. Ezek a problémák az HDR hibáktól a PS5-ös Jedi: Survivor játékban, egészen a játék teljes újrakezdését kényszerítő súlyos hibákig terjedtek. Szerencsére a rajongóknak nem kell túl sokáig várniuk, hogy a fejlesztő ezeket a problémákat minden platformon kezelje.

A legújabb frissítésben a Respawn egy nagyobb javítást adott ki a PC-s teljesítménybeli problémákra, közölve, hogy a javítás javítani fogja a „nem sugaras nyomkövetésű renderelés” teljesítményét. Nem világos, hogy ez a javítás kifejezetten a képkockasebesség-problémákat vagy az HDR renderelési hiányosságokat kezeli-e, mivel a fejlesztő nem közölt részletes frissítést. Valószínű, hogy a Respawn a következő napokban további javításokat ad ki a Star Wars Jedi: Survivor PC-s változatához. Mindenesetre a javítás szükséges erőfeszítést jelez a Respawn részéről a Star Wars játékosok növekvő frusztrációi közepette.

Star Wars Jedi: Survivor Patch Notes
5/1 (PC)

  • Teljesítményjavítások a nem sugárkövetéses rendereléshez
    5/2 (PS5 és Xbox Series X|S)
  • Többszörös összeomlás rókázott a PlayStation és Xbox Series X|S rendszereken és a játék különböző területein
  • Javítottuk a cinematics kihagyásához kapcsolódó összeomlásokat
  • Teljesítményjavítások a PlayStation 5 és Xbox Series X|S rendszerekben
  • A Sáskán belüli dinamikus ruhával kapcsolatos probléma javítása
  • Különböző renderelési problémák javítása
  • A regisztrált Nekko-színek nem mentődtek el.
  • A regisztrált Nekko eltűnt az istállóból.
  • A filmes párbeszédek átfedésével kapcsolatos problémák kijavítása
  • Különböző ütközési problémák javítása
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy az ellenséges mesterséges intelligencia T pózban maradt fotó módban.
  • Javítottuk a Doma-val való beszélgetés közben időnként előforduló lefagyást.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a BD-olaj VFX-ek nem rendereltek megfelelően.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékosok a Kettősség Kamrájában ragadtak, ha nem mentettél, miután elhagytad a kamrát és meghaltál.

A Respawn közölte, hogy a konzolos játékosok is javításokat kapnak, mivel a stúdió bejelentette, hogy a PS5 és Xbox Series X|S javításai május 2-án kerülnek fel a szerverekre. A frissítés többek között a Jedi: Survivor Chamber of Duality hibáját, a játék különböző területein történő többszörös összeomlásokat és a renderelési problémákat is orvosolni fogja. Mindenesetre idővel kiderül, hogy ezek a javítások milyen mértékben segítenek visszanyerni a játék közösségének bizalmát.

Érdemes azonban megjegyezni, hogy a Star Wars Jedi: Survivor már népszerűbb lett elődjénél a PC-n, annak ellenére, hogy teljesítménybeli problémák vannak. A SteamDB a Jedi: Survivor csúcson lévő egyidejű felhasználói számát 67 855-re rögzíti, ami jelentős növekedés a Jedi: Fallen Order 46 550-es számához képest. Most, hogy a javítások elérhetővé váltak a PC-n és konzolokon, érdekes lesz látni, hogy a számok mennyire emelkednek a következő hetekben.

Forrás: Gamerant

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu