A Take-Two vezérigazgatója arról is beszélt, hogy a fogyasztók nem nagyon léptek fel az általuk elindított trend (70 dollár egy játékért az eddigi 60 helyett), és az E3-mal kapcsolatban is volt néhány gondolata.
Tegnap már szó esett a Take-Two pénzügyi jelentéséről, ahol kiemelték, hogy a 2025-ös üzleti évben több forradalmi játékuk lehet, és ebből sok pénzt remélnek, ezzel talán a Grand Theft Auto VI-ra utalva (állítólag az áprilisban elindult, jelenlegi üzleti évben tervezték a megjelenést), de más témák is felbukkantak a kérdezz-felelek során. Strauss Zelnick, a Take-Two vezérigazgatója kapott egy kérdést arról, hogy ezúttal is lesz-e konzolfrissítés a generáció közepén, tudósít erről a Gamesindustry.
Zelnock szerint valószínűleg a PlayStation 5 és az Xbox Series esetében is a piacra jut egy újabb modell, de a kiadó üzleti dolgaira ez nem lesz jelentős hatással (igaz, ennek mértékét lehetetlen előre látni, de a PlayStation 4 Pro és az Xbox One X példájából kiindulva már vannak tapasztalatok). A Nintendo Switchet is támogatni fogják annak ellenére, hogy nemrég törölték a Marvel’s Midnight Suns portját a platformra. Szóval a Microsoft is készül valami erősebbel? De akkor annak mi lesz a neve, Xbox Series Y? Eddig csak a PlayStation 5 Pro-ról hallottunk pletykákat…
Beszélt arról is, hogy a kiadó nem látott hatalmas ellenkezést az emelt árak ellen (holott épp a Marvel’s Midnight Suns esetében volt, hogy egy hónappal a megjelenés után a 70 dolláros árra dobott egy 33%-os árcsökkentést, mert nem volt kitörő fogadtatás a játék iránt): „Nem látunk ellenreakciót az árakkal kapcsolatban. Amit látunk, az az, hogy a fogyasztók igyekeznek korlátozni a kiadásaikat, és vagy a számukra igazán fontos dolgokra, a kasszasikerekre, vagy az értékes dolgokra, és néha mindkettőre költekeznek. És a jó hír az, hogy van egy csomó kasszasikerünk és egy csodálatos katalógusunk. A másik hír, hogy van egy erős megjelenési ütemtervünk, és az árra való tekintet nélkül, ennek eredményeképpen némi nyomást jelent, ha egy fogyasztó lát valamit, ami érdekes, de nem feltétlenül egy hatalmas kasszasiker. Úgy gondoljuk, hogy ez meg fog változni. Ez egy növekedési üzletág, és ez egy egyedülálló piac, és semmi, ami most történik, nem áll ellentétben azzal a nézettel, amelyet a világjárvány idején felvázoltunk. Akkoriban azt mondtuk, hogy nagy hasznot húzunk abból, hogy az emberek otthon vannak az események furcsa fordulata miatt.”
Végezetül arról is szó volt, hogy szerinte az E3 jó volt: „Mindig is az E3 támogatói voltunk, és úgy gondolom, hogy nagyszerű célt szolgált a média, a befektetők, a forgalmazó partnerek és az üzlet iránt érdeklődő fogyasztók, ha úgy tetszik, a „prosumerek” számára. Ez nagyszerű célt szolgált számunkra különösen akkor, amikor új termékeket mutattunk be. Azt hiszem, egy időre az üzletág néhány nagy szereplője természetesnek vette az E3-at, és úgy döntött, hogy visszavonul a kiállításról, de még mindig ugyanabban az időben és ugyanott, de továbbra is részt vesz a reklámtevékenységben, és szerintem ez problematikus. Szerintem vagy támogatni kell a show-t, vagy nem lesz show.” Itt például a Sony-ra és a Nintendóra utalt.
Szerinte az E3-ból még lehet az a nagyon fontos rendezvény, ami régebben volt, de ehhez mindenkit ki kellene szolgálnia a játékiparban. Az pedig lehetetlennek tűnik.