Kisebbre vette a Naughty Dog a The Last of Us: Factionst?

Hivatalosan annyit tudni, hogy a stúdiónak még több időre van szüksége, de ennél többet is hallani a multiplayer spinoffról, amit jobb ötlet (és hivatalos elnevezés…) híján The Last of Us: Factionsnek hívunk.

 

Kezdjük először azzal, amit a Naughty Dog megerősített a Twitteren egy közleményben. Röviden: több idő kell a The Last of Us többjátékos projektjének, és egy új, egyjátékos élményt is elkezdtek fejleszteni: „The Last of Us rajongók, tudjuk, hogy sokan közületek már nagyon vártátok, hogy többet hallhassatok a The Last of Us többjátékos játékáról. Hihetetlenül büszkék vagyunk a stúdiónk eddigi munkájára, de a fejlesztés előrehaladtával rájöttünk, hogy az a legjobb a játéknak, ha több időt adunk neki. Csapatunk továbbra is dolgozik a projekten, valamint a többi fejlesztés alatt álló játékunkon, köztük egy vadonatúj egyjátékos élményen; hamarosan többet is megosztunk majd veletek. Hálásak vagyunk fantasztikus közösségünknek a támogatásért, köszönjük a játékunk iránti szenvedélyt, ez továbbra is hajt minket.”

Laikusan is gondolkodva már el lehet gondolkodni azon, hogy mégis mi a fenét csinál a stúdió, mert a The Last of Us Part II már lassan HÁROM ÉVE, hogy megjelent, és eredetileg azért nem volt abban ott a Factions mód, mert a Naughty Dog nagyobb elképzelést tervezett neki. Ezt lehet, hogy azóta a stúdió sutba vágta, mert más, már-már aggasztó pletykákat kezdünk hallani róla, ugyanis a Bloombergnek író Jason Schreier többet is felfedett.

Schreier arról írt, hogy a PlayStation Studioshoz tartozó Bungie (akik az élő szolgáltatású, live service játékokban már bizonyítottak a két Destiny-vel, és most a Marathonon dolgoznak, amiről mi is írtunk) megvizsgálta a Naughty Dog projektjét, és az ő értékelésük szerint a koncepció nem tudta volna hosszú távon lekötni a játékosokat, ami egy live service játék esetében életfontosságú. Emiatt a projekt kisebbre lett vágva (kevesebben dolgoznak rajta), de nem lett törölve.

A The Last of Us egyszerre lett a Sony nagy és kínos IP-inek egyike…

Forrás: Gematsu, WCCFTech

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu