Újabb marketinges húzás a Diablo IV-től, ezúttal a hardcore játékosoknak!

Az Activision Blizzard King gyakran rukkol elő valami hajmeresztővel a marketingben, és most azokat a játékosokat célozta meg a kiadó a Diablo IV megjelenés előtti promóciójában, akik akár veterán rajongók lehetnek…

 

A Diablo hivatalos Twitter-fiókja közölte, hogy a hardcore játékosok számára van egy komoly kihívásuk. Képesek-e a halállal szembenézni? A cél az, hogy legyenek az első 1000 játékos között (de legkésőbb szeptemberig), aki hardcore módon el tudja érni a 100-as szintet. Ezután készítsen egy screenshotot (bizonyítsa, hogy valóban elérte, és mivel egy konstans internetkapcsolatot igénylő játékról van szó, a kiadó pillanatok alatt meg tudja erősíteni), tweeteljen a fióknak a #Diablo4Hardcore hashtaggel és a felhasználónevével, és így fenn lehet egy Lilith-szobron. Ehhez akkora játékszabályzatot közöltek, hogy el sem merjük olvasni…

Egy raklapnyi kérdést lehet feltenni az Activision Blizzard Kingnek. Például azt, hogy hol lesz ez a Lilith-szobor? Mekkora lesz? Mi fog történni a szoborral? Ezek megválaszolatlan kérdések, de az már biztos, hogy a kiadó nem fogja elfogadni azoknak a jelentkezését, akik nem ildomos, illetve sértő BattleTaggel rendelkeznek, szóval akinek káromkodás van mondjuk a nevében, ne is próbálkozzon a jelentkezéssel. Van itt egy bekezdés a játékszabályzatból, ezt még illik berakni:

„Az első 1000 személy, aki megfelel az itt felsorolt összes jogosultsági feltételnek, és küld egy nyilvános tweetet a @Diablo fióknak, amely tartalmazza (i) a #Diablo4Hardcore hashtaget, (ii) a teljes Battle.net BattleTagjét, és (iii) egy képet vagy videót, amely bizonyítja, hogy a személy elérte a 100-as karakterszintet a Diablo IV hardcore módjában, és megszerezte a Tempered Champion címet a játékban ugyanazon Battle.net fiók használatával, a BattleTagjét a Blizzard által kiválasztott fizikai szoborba vésik.”

Ez a marketinges lépés nem is olyan durva, mert ehhez képest Lilith, a démonhölgy londonban nyitott csokoládéboltja, ahol csokiból készült emberi koponyákat lehet enni, messze más kategóriában van. (Ennél azért láttunk már bizarrabb lépést.)

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu